Maloprodaja

checkmark.svg

Dobijte vrijedne uvide kroz detaljne članke

checkmark.svg

Povećajte razumijevanje vaše industrije pomoću prilagođenih rješenja

checkmark.svg

Budite korak ispred prateći najnovije trendove

Dugotrajni i profitabilni odnosi s klijentima

Dugotrajni i profitabilni odnosi s klijentima

Maloprodajne tvrtke oduvijek su naporno radile na izgradnji dugoročnih odnosa s kupcima. Kako bi ostali korak ispred konkurenata i samih potrošača, maloprodajni trgovci moraju u potpunosti upoznati svoje kupce. Neophodno je ne samo poznavanje postojećih kupaca na osobnoj i financijskoj razini, već i sposobnost vizualizacije putovanja (navigacije) kupca. To daje informacije maloprodajnim trgovcima o ponašanju kupca, kako im pružiti najbolji odgovor i druge uvide kao što su npr. koliko potroše u fizičkim trgovinama u odnosu na online trgovine.

Kombiniranjem dubinskog znanja o postojećem portfelju vaših kupaca s vanjskim izvorima podataka možete identificirati obrasce ponašanja i trendove, kreirajući tako točnije prognoze i privlačeći nove kupce.

S proširenim opsegom podataka o ponašanju potrošača, imate više dostupnih informacija nego ikada ranije - i time više mogućnosti. Pristup informacijama, relevantnim uvidima i pravim alatima daje sutrašnjim maloprodajnim biznisima veliki potencijal da povećaju konkurentnost i ostanu korak ispred. Analize i uvidi iz kombiniranih podataka omogućuju generiranje ciljanih ponuda, usmjeravanje prodajnih i marketinških aktivnosti i identificiranje novih skupina klijenata. Smart data čine to mogućim.

Bisnode Vam pruža potporu kroz vaše cjelokupno putovanje

Koristite smart data kako biste od potencijalnih napravili lojalne klijente

Pronađite nove klijente

Koristite smart data kako biste privukli klijente koji će se najlakše odlučiti za kupovinu — pri stupnju rizika koji odgovara Vašim poslovnim ciljevima. Putem Bisnodeovih podataka o tržištu i modela analize, možemo Vam pomoći da pronađete najbolje potencijalne klijente i predvidite najbolji trenutak za prodaju.

Jeste li spremni početi koristiti podatke kako biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Svakodnevno primamo pozive između 8h i 16h.

+385 1 30 30 500

Želite li da Vas kontaktiramo?

Povećajte konverziju

Ubrzajte konverziju Vaših najboljih klijenata korištenjem smart data kako biste unaprijedili kriterije i procese Vaših ponuda. Prilagodite Vaše ponude i poboljšajte ROI za različite segmente klijenata kombiniranjem financijskih informacija i podataka o tržištu za svakog potencijalnog klijenta.

Jeste li spremni početi koristiti podatke kako biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Svakodnevno primamo pozive između 8h i 17h.

+385 1 30 30 500

Želite li da Vas kontaktiramo?

Pokrenite dodatnu prodaju

Koristite smart data za učinkovitije djelovanje u stvarnom vremenu – u prilikama za poboljšanje prodaja i situacijama koje ukazuju na izmjene u stupnju rizika za klijente. Integracijom naših analitičkih alata za smart data s Vašim CRM-om ili sustavima za automatizaciju marketinga i potporu prodaji, možemo Vam pomoći da svakodnevno predvidite najbolje prilike za prodaju i potporu klijentima. Istodobno Vam pomažemo pri upravljanju nastalim rizikom.

Jeste li spremni početi koristiti podatke kako biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Svakodnevno primamo pozive između 8h i 17h.

+385 1 30 30 500

Želite li da Vas kontaktiramo?

Izgradite lojalnost klijenata

Koristite smart data za neprekidni nadzor i upravljanje odnosom s klijentima kroz životni ciklus klijenata. Integracijom naših analitičkih alata za smart data s Vašim CRM-om, CX-om ili sustavima za automatizaciju marketinga možemo Vam pomoći pri upravljanju odnosima sa svim svojim klijentima.

Jeste li spremni početi koristiti podatke kako biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Svakodnevno primamo pozive između 8h i 17h.

+385 1 30 30 500

Želite li da Vas kontaktiramo?

Rješenja

Rješenja koja nudi Bisnode osiguravaju da svi podaci – Vaši i oni koje Vam mi dostavimo – budu visokokvalitetni. Analiziranjem baze podataka Vaših klijenata i usklađivanjem s točnim informacijama možete donositi utemeljene odluke, biti sigurni u to s kim poslujete i pojednostaviti Vaše aktivnosti marketinga i prodaje.