Maloprodajne tvrtke oduvijek su naporno radile na izgradnji dugoročnih odnosa s kupcima. Kako bi ostali korak ispred konkurenata i samih potrošača, maloprodajni trgovci moraju u potpunosti upoznati svoje kupce. Neophodno je ne samo poznavanje postojećih kupaca na osobnoj i financijskoj razini, već i sposobnost vizualizacije putovanja (navigacije) kupca. To daje informacije maloprodajnim trgovcima o ponašanju kupca, kako im pružiti najbolji odgovor i druge uvide kao što su npr. koliko potroše u fizičkim trgovinama u odnosu na online trgovine.
Kombiniranjem dubinskog znanja o postojećem portfelju vaših kupaca s vanjskim izvorima podataka možete identificirati obrasce ponašanja i trendove, kreirajući tako točnije prognoze i privlačeći nove kupce.
S proširenim opsegom podataka o ponašanju potrošača, imate više dostupnih informacija nego ikada ranije - i time više mogućnosti. Pristup informacijama, relevantnim uvidima i pravim alatima daje sutrašnjim maloprodajnim biznisima veliki potencijal da povećaju konkurentnost i ostanu korak ispred. Analize i uvidi iz kombiniranih podataka omogućuju generiranje ciljanih ponuda, usmjeravanje prodajnih i marketinških aktivnosti i identificiranje novih skupina klijenata. Smart data čine to mogućim.