Vijesti

Često postavljana pitanja

20 tra 2021

Tko je Dun & Bradstreet

Već gotovo 200 godina Dun & Bradstreet pomaže kupcima i partnerima rasti i napredovati pružajući im moć podataka, analitike i rješenja temeljenih na podacima. Naših 6.000 zaposlenika širom svijeta predano radi kako bi ostvarili taj jedinstveni cilj i vodimo se važnim vrijednostima zbog kojih smo ugledno, vodeće društvo za podatke i analitiku u području poslovnog odlučivanja. Naši podaci i saznanja vrijedni su u svim fazama poslovnog ciklusa i u svim ekonomskim okruženjima.

 

Hoće li se promijeniti moja kontakt osoba?

Možete očekivati da će vaša kontakt osoba ostati ista. Vaši voditelji odnosa u društvu Bisnode AB nastavit će kontaktirati s vama koristeći iste, već uspostavljene kanale i procese. Stjecanja općenito podrazumijevaju organizacijske ili strukturne promjene, no obećajemo da ćemo raditi uz najmanji mogući utjecaj na vaše poslovanje i da ćemo vas upozoriti ako i kada se vaš kontakt mijenja.

 

Hoće li se moje korisničko sučelje izmijeniti?

Redovito ažuriramo i poboljšavamo naše usluge. Nastavit ćemo tako i u budućnosti, komunicirajući kad god su te promjene relevantne za vas, ali i vodeći računa da sve promjene koje izvršimo imaju najmanji mogući utjecaj na vaše poslovanje.

 

Kako će promjena imena i marke utjecati na mene kao kupca?

Za sada, svi ugovori ostaju isti i vi ćete zadržati svoj kontakt iz društva Bisnode AB. Ako se bilo koje okolnosti promijene, o tome ćemo vas pravovremeno izvijestiti.

 

Kako će promjene imena i branda utjecati na mene kao klijenta?

Za sada svi ugovori ostaju isti i zadržat ćete istu kontakt osobu. Ako se bilo koja okolnost promijeni, obavijestit ćemo vas o tome na vrijeme.

 

Koje su ključne pogodnosti za mene?

Spajajući najbolje iz oba društva možemo na bolji način podržavati naše kupce u pogledu rasta u inozemstvu, povećati dubinu i širinu podataka dostupnih za pokretanje rasta i smanjivanje utjecaja rizika. Novi subjekt bolje odražava globalni poslovni krajolik i zadovoljava potrebe naših kupaca koji posluju na međunarodnom tržištu dok se oni bore s promjenjivim okolnostima pružajući bolji pristup dodatnim međunarodnim podacima, talentu i stručnim znanjima.

 

Hoće li moj trenutačni ugovor ostati na snazi s društvom Bisnode AB ili će biti promjena?

Svi ugovori ostaju na snazi, a formalno registrirano ime subjekta Bisnode ostaje u vezi s matičnim brojem i PDV brojem.

 

Hoćete li promijeniti matični broj društva, PDV ID ili registrirano ime subjekta?

Formalno registrirano ime subjekta Bisnode ostaje u vezi s matičnim brojem i PDV brojem. Na primjer, možda ćete primiti fakture s logotipom i markom Dun & Bradstreet, no ta transakcija ipak će se izvršiti s poslovnim subjektom Bisnode. Tako će biti do daljnjega.

 

Hoće li se proizvodi i usluge koje smo primali od društva Bisnode AB promijeniti zbog pripajanja društvu Dun & Bradstreet?

Nastavit ćemo poslovati i isporučivati naše usluge na posve isti način kao i ranije i ne planiraju se neposredne promjene. Kako svu našu ponudu neprekidno ažuriramo i poboljšavamo, to će donijeti novosti i nove značajke u budućnosti. Ako se budu predviđale ikakve promjene, vodit ćemo računa da ih pravovremeno najavimo.

 

Planira li se prestanak pružanja nekih proizvoda ili usluga?

Cilj nam je ostvariti iznimna korisnička iskustva i osigurati da naši kupci mogu pristupati najnovijim inovacijama i funkcionalnosti na našim najmodernijim platformama nadograđujući ih u odnosu na starije proizvode kada je to primjereno. Ako bude predviđenih promjena naših proizvoda i usluga, pravovremeno ćemo ih najaviti.

 

Hoće li biti promjena u odnosu na prijenos podataka s obzirom da je vlasnik iz SAD-a?

Dun & Bradstreet već posluje unutar EU-a putem svojih društava kćeri iz Irske i Ujedinjene Kraljevine (prije Brexita) i vrlo ozbiljno shvaćamo našu obvezu zadovoljavanja svih zahtjeva u pogledu privatnosti podataka. Tisuće kupaca iz Europske unije i Ujedinjene Kraljevine svakodnevno nam ukazuje povjerenje u pogledu prijenosa podataka. Premda je sustav Privacy Shield povučen, uspostavljen je alternativni mehanizam za prijenos podataka.

 

Kome se mogu obratiti s dodatnim pitanjima?

Molimo obratite se vašem Bisnode kontaktu ako imate ikakvih dodatnih pitanja.