Traži
Vijesti

Poticanje rasta pomoću ključnih podataka

16 tra 2019

U procesu digitalne transformacije poslovnog svijeta podaci igraju ključnu ulogu u marketingu. Mogli bismo zapravo reći da su oni u potpunosti promijenili ulogu marketinga u poslovanju. S novim mogućnostima koje donosi automatizacija marketinga povećala su se i očekivanja marketinških odjela, jer marketing više ne treba samo pružiti podršku prodajnom procesu, već treba i potaknuti rast.

 

33 % glavnih izvršnih direktora smatra da je stvaranje prihoda glavni zadatak marketinga.

 

Marketing je novi čimbenik za poticanje rasta

Prelaskom na digitalno poslovanje odjednom imate na raspolaganju mnoštvo podataka koji će vam pomoći u osiguranja rasta. No, kako bi ti podaci bili korisni za vas, morate znati što je važno i što je ispravno.

Zahvaljujući brojnim informacijskim sustavima – od sustava upravljanja kupcima preko automatiziranog sustava za marketing do kreditnih i platnih sustava – podaci bi vrlo brzo mogli postati neusklađeni. Dodamo li tome još i činjenicu da svaki sustav ima svoje vlastite izvore podataka i da se ti podaci stalno mijenjaju, umjesto korisnih spoznaja dobivamo samo veliku konfuziju. Svaki je odnos s klijentom jedinstven, što predstavlja veliki rizik da biste s odgovarajućim klijentom mogli komunicirati na pogrešnom mjestu, u krivo vrijeme i uz neadekvatnu ponudu, a to bi pak moglo dovesti do toga da klijent pobjegne konkurenciji.

Sve većem broju marketinških stručnjaka poznata je situacija kada su pogrešni podaci doveli do toga da su učinjene konkretne greške. Jedna pogrešno isporučena narudžba je manja greška, ali donošenje strateških odluka na temelju obmanjujućih informacija može poništiti značenje ili uzrokovati neuspjeh kompletne akcije ili čak potpuno pokvariti iskustvo korisnika. Ukratko, zbog nepouzdanih podataka možemo propustiti izvrsne mogućnosti za rast.

Da biste bili uspješni, morate ponuditi ono što je važno klijentima i potencijalnim klijentima. To znači da trebate razumjeti njihove potrebe i pružiti im prava rješenja u pravo vrijeme. Za to pak trebate znati tko su vaši klijenti, morate poznavati njihovo ponašanje i znati kakva je njihova kupovna moć. A to sve možete izvući iz svojih podataka. 

 

Bolji marketing pomoću ključnih podataka

Želite li razumjeti sve svoje podatke, morate ovladati svojim ključnim podacima. Ključni podaci su vaši najvažniji podaci. Oni su temelj vaših poslovnih i komercijalnih odnosa s klijentima i osnova su podataka koji se koriste za marketing.
Svrha bavljenja ključnim podacima uklanjanje je svih nepotrebnih podataka, kao što su: dvostruki, zastarjeli kontaktni podaci i unosi o tvrtkama s kojima više ne surađujete.

Ključni podaci koriste standardiziranu podatkovnu strukturu i definicije koje pružaju usklađene podatke koji se mogu koristiti u različitim sustavima, aplikacijama i procesima. Tako ključni podaci postaju jedini izvor istine u kompletnoj mreži prodajnih i marketinških sustava i na razini cijele organizacije. Oni u poslovanje unose jasnoću i povjerenje, jer zbog njih možete biti sigurni da se vaše odluke temelje na točnim i relevantnim informacijama.

„Najvažnije je da u svakom poslovnom slučaju koristite odgovarajuće podatke”, rekao je Mikael Olsmar, glavni analitičar i glavni konzultant u odjelu za analitiku poslovnog tržišta, Bisnode. „Ne možete poticati rast, ako nemate točne informacije na kojima zasnivate svoje analize i odluke.”

Pomoću ažuriranih i točnih ključnih podataka možete osigurati da informacije koje ste pohranili o odgovarajućim klijentima budu uvijek ažurne i točne. Pojedince možete lako prepoznati po različitim kanalima i pružiti im relevantne informacije na svakom koraku njihovog puta. Nove spoznaje možete steći i kombiniranjem informacija iz različitih izvora podataka, a tako ćete lakše dobili nove poslove.

 

 

Pouzdan izvor kvalitetnih podataka

Ako želite stvoriti jednu jedinstvenu verziju odnosa s odgovarajućim klijentom i potencijalnim klijentom u različitim sustavima, trebat će vam pročišćeni, potpuni i usklađeni podaci. Bisnode ima kvalitetne podatke kojima može osigurati podršku za vaše ključne podatke.

Bisnode prikuplja, analizira i čisti podatke iz stotina lokalnih resursa i kombinira ih na takav način da može zadovoljiti vaše potrebe. Uz najveću pokrivenost tržišta europskih podataka o potrošačima i poduzećima, možemo vam pružiti podatke koji su potrebni u vašem poslovanju, tako da možete biti sigurni da su vaši podaci uvijek ažurirani i točni.

 

Podaci: Osnova za poticanje rasta prihoda

Uspješan moderan način marketinga ovisi o sposobnosti stvaranja i upravljanja odnosima s klijentima i potencijalnim klijentima koji su društvu od neprocjenjive vrijednosti. Društvo koje svojim podacima upravlja strateški i informacije dobivene iz njih pretvara u spoznaje i znanje pomoću kojih ostvaruje svoje poslovne ciljeve, uspješno je društvo.

Studija društva Dun & Bradstreet koja je obuhvaćala 135 poduzeća pokazala je da organizacije koje pravilno upravljaju svojim ključnim podacima o kupcima postižu velike uspjehe i ostvaruju izvrsnost u marketingu i prodaji.

  

Podaci su novi prirodni resurs našeg vremena. Kao pojedinci u povezanom svijetu svakodnevno stvaramo ogromne količine podataka. Računala postaju sve pametnija i mogućnosti dobivanja uvida temeljenih na podacima stalno se poboljšavaju.

Svoje podatke možemo uskladiti i analizirati s podacima o klijenata i sa svim događajima i signalima koje stvara novi digitalni svijet u kojem živimo. Time stvaramo velike poslovne prilike, a istovremeno trebamo pouzdane i iskusne partnere s kojima ćemo surađivati. Potrebni su vam ljudi koji znaju raditi s podacima, kako ih uskladiti, kako dobiti sveobuhvatne informacije iz podataka na temelju kojih se mogu donijeti ispravne odluke i kako s poštovanjem postupati s podacima. Bisnode vam pritom može pomoći.