SMART DATA

Bisnode refines big data into smart data

Smart data su relevantni podaci

Podaci su postali nova roba naše ere i dostupni su u izobilju. Svakog se dana generira 16 trilijuna megabajta podataka širom svijeta. U Bisnodeu smo uvjereni da budućnost pripada onima koji mogu raditi s ovom ogromnom količinom podataka i iz njih izvući uvid, činjenice i odgovore. Za nas, tek tada big data postaje smart data.

Razumijevanje opsega količine podataka koji se stvaraju svaki dan u svijetu nije lagan zadatak. Koliko je 16 trilijuna megabajta? Još jedna statistika može pomoći da ovaj eksplozivan razvitak bude u perspektivi - 90 posto svih podataka na svijetu je stvoreno u posljednje dvije godine. To uključuje informacije iz poslovnih transakcija, e-pošte, društvenih medija, blogova, GPS-a, videozapisa i digitalnih slika. Teško da je pretjerano reći da su ove informacije - koje smo navikli nazivati veliki skupovi podataka (big data) - zlato za kompanije, što je jedan od razloga što se sve više i više kompanija bavi prikupljanjem podataka. Ali kako ćemo moći upravljati svim tim informacijama?

Smart data uklanjaju sve što nije relevantno i osiguravaju ispravnu kvalitetu podataka. Kompanije koje uspiju u tome ne samo da imaju lakše zadržavanje svojih postojećih klijenata već su i bolje u kampanjama oglašavanja s ciljanom preciznošću i promocijom novim korisnicima.

Big vs smart data - Bisnode vam daje relevantne odgovore i praktičan uvid

Što je Smart data

Što je Smart data

Podaci postaju smart data kada vode u dobre odluke i poslovanje s klijentima. Kada Bisnode govori o prebacivanju iz big data u smart data, to je upravo ono što podrazumijevamo, tj. uzimanje ogromne količine stvorenih podataka i upotrebljavanje za isporuku točnih podataka i ispravnih analiza u pravo vrijeme. To vam omogućuje donošenje pametnih odluka i ostvarivanja dobrih poslova.

Sve kompanije mogu učiniti više i bolje u poslu sa strategijama na temelju podataka i dobro utemeljenih odluka na bazi pravih informacija. To zahtijeva smart data koji vam govore s kime biste trebali komunicirati, o čemu i kada.

Kako Smart data može potaknuti poslovanje

Kako Smart data može potaknuti poslovanje

  • Optimiziranje kreditnih rizika
    Više znanja o svojim klijentima može vam pomoći da se zaštitite od prijevare i fokusirate se na dobro poslovanje s pravim klijentima. Podaci o godišnjem prihodu osobe ne daju vam cjelovitu sliku o njezinoj kupovnoj moći i kreditnoj sposobnosti. Kombinacija više relevantnih izvora podataka omogućuje vam da uravnotežite svoje rizike i povećate svoj prihod.
  • Planirajte novčani tijek kompanije
    Većina kompanija zna kako je imati nepodmirena potraživanja kada trebate platiti račune i podmiriti dobavljače. Naši modeli analize daju vam ažuran račun vaših poslovnih knjiga i jednostavan način planiranja budućeg novčanog tijeka kako bi se izbjegli nepotrebni troškovi za vaše poslovanje.
  • Dosegnite prave korisnike
    Preciznije ciljanje omogućuje vašoj kompaniji prilagođavanje ponuda. Tradicionalno se ciljani marketing borio za pronalaženje pouzdanih informacija, što je rezultiralo općim klasterima, a ne jasno definiranim ciljnim skupinama. Sada je moguće upoznati pojedince iza brojeva, saznati za što su zainteresirani i kako izgleda njihovo potrošačko ponašanje.
  • Prilagodite doživljaj korisnika
    Malo je vjerojatno da svi neoženjeni muškarci u srednjim tridesetim godinama koji žive u velikom gradu imaju isti interes, obrasce kupovanja i stil života. Korištenje smart data omogućuje vam komuniciranje s klijentima prema njihovim uvjetima, nudeći im bolju uslugu i prilagođene ponude. Umjesto da samo slijedite instinkt, možete temeljiti svoje postupke na činjenicama iz dostupnih podataka.
  • Unprijedite postojeće odnose s kupcima
    Postoji pravilo o tome da 80% prodaje dolazi od 20% kupaca. Znate li kako te brojke izgledaju za vaš portfelj kupaca? Bisnode može segmentirati vašu bazu klijenata tako da možete jasno vidjeti koje odnose s klijentima trebate razvijati i koje biste trebali prekinuti. Analizom povijesnih obrazaca kupovine možemo također pružiti odgovore na ono što biste trebali ponuditi kupcima, te kada i kako to napraviti.
  • Gledajte u budućnost
    Koja je vjerojatnost da vaši dobavljači bankrotiraju tijekom narednih nekoliko mjeseci? Kakva će biti sljedeća kupovina vašeg kupca? Smart data mogu vam dati uvid u budućnost i pomoći kompaniji da prenese ispravnu poruku u pravo vrijeme. 

Deepen your knowledge

Istražite članke, analize i predviđanje trendova

Pročitajte više