Traži

AAA Certifikat

Certifikat bonitetne izvrsnosti jedan je od najvažnijih europskih standarda kojima se definira kvaliteta poslovanja te je međunarodno priznata oznaka poslovne izvrsnosti tvrtke.
Prijava

Zašto se certificirati?

U međunarodnom okruženju certificiranje je uobičajena praksa i na taj način tvrtke dodatno jačaju svoj ugled i povjerenje u domaćem i stranom poslovnom okruženju. Iznad svega ovo priznanje izvrsnosti potvrda je dugogodišnjeg sustavnog i kvalitetnog rada koji dobitnike ove nagrade svrstava u sam vrh domaćeg gospodarstva, uz bok poduzećima iz Europske unije jer se primjenjuju isti rigorozni i dokazani kriteriji.

Certificiranje tvrtki je dugogodišnja međunarodna praksa koja nositeljima certifikata osigurava ugled i prednost u odabiru u odnosu na ostala poduzeća iz segmenta njihovog poslovanja. Ujedno njihovim klijentima ili pak partnerima potvrđuje sigurnost poslovanja kako iz perspektive financijske sposobnosti tako i iz perspektive odgovornog poslovanja. Posjedovanje Certifikata bonitetne izvrsnosti važno je u praktičnoj primjeni pri dokazivanju svojih kvaliteta i konkurentnosti zainteresiranim stranama, potencijalnim partnerima. Pri aktivnostima u promociji, pri davanju ponuda i razvoju raznih oblik partnerstva, takav dokument predstavlja izvanrednu dodatnu referencu.

Bonitetna ocjena izvrsnosti predstavlja nadprosječnu bonitetnu vrijednost poslovnog subjekta. Temeljena je na financijskim izvještajima subjekta za zadnju poslovnu godinu i predviđa sigurnost rada u sljedećih dvanaest mjeseci.

aaa-logo.png

Certifikat bonitetne izvrsnosti jedan je od najvažnijih europskih standarda kojim se definira kvaliteta poslovanja te je međunarodno priznata oznaka financijske kvalitete poslovnog subjekta. Mnoge tvrtke koriste ga kao potvrdu dugogodišnjeg sustavnog i kvalitetnog rada zbog kojeg su svrstane u sam vrh domaćeg gospodarstva i uz bok tvrtkama iz Europske unije.

Nositelji Certifikata su zadovoljili stroge financijsko - analitičke kriterije.

Analitička metoda izračuna jedinstvena je za sva tržišta Europe i temelji se na službenim godišnjim financijskim izvještajima poslovnih subjekata te prognozi uspješnosti u poslovanju za sljedećih 12 mjeseci. Poslovni subjekti koji ispunjavaju stroge kriterije bonitetne izvrsnosti mogu biti ocijenjeni rejtingom A, AA ili AAA.

Certificiranje je međunarodni standard kvalitete i međunarodna praksa kojom tvrtke jačaju svoj ugled, dokazuju da su poželjni partneri te  da sljedećih 12 mjeseci neće ulaziti u blokadu. Nositelj Certifikata bonitetne izvrsnosti dokazuje da je pouzdan partner te stvara atmosferu povjerenja. Certifikat predstavlja izvrsnu dodatnu referencu te je jedan od najvažnijih europskih standarda kojima se definira kvaliteta poslovanja.

Tvrtke s bonitetnom izvrsnosti posluju nadprosječno i kod njih je manja vjerojatnost da će iduće godine zabilježiti blokadu transakcijskog računa.

PONUDA POSEBNE EDICIJE ZLATNI AAA ZLATNI  
Luksuzna kristalna statua (rogaški kristal) s ugraviranim imenom tvrtke u posebnoj kutiji  
Personalizirani Certifikat zlatne bonitetne izvrsnosti A4 na hrvatskom jeziku uramljen u zlatnom okviru u A3 formatu  
Personalizirani Certifikat zlatne bonitetne izvrsnosti na engleskom jeziku  
Personalizirano detaljno bonitetno izvješće tvrtke na hrvatskom i engleskom jeziku (.pdf)  
Personalizirani digitalni banner za elektroničku komunikaciju s klijentima (web, potpisi u e-pošti) na hrvatskom i engleskom jeziku – Vrijedi 12 mjeseci  
Predstavljanje tvrtke na službenoj web AAA stranici, Klub poželjnih partnera  
Objava certificirane oznake na vodećem poslovnom portalu Poslovna.hr i Boniteti.hr na profilu tvrtke  
Faksimil s pripadajućom ocjenom, kojim dajete autentičnost svojim dokumentima  
Višekratna promocijska objava loga Vaše tvrtke u časopisu LIDER - oglas  
Objava slikovnog materijala certificirane tvrtke na društvenoj mreži Facebook  
Objava izjave i mini intervjua na web AAA stranici  
Prava na upotrebu vektorskog logotipa zlatne bonitetne izvrsnosti 2019  
CIJENA PAKETA bez PDV-a 8.900,00 kn  
 
Moguće doplate:
Dokumentacija i digitalni pečat na njemačkom jeziku - Doplata 700 kn

PONUDA A AA AAA STANDARD EXCLUSIVE
Personalizirani Certifikat bonitetne izvrsnosti na hrvatskom jeziku u okviru (format A4)
Personalizirani Certifikat bonitetne izvrsnosti na engleskom jeziku (format A4)
Personalizirano detaljno bonitetno izvješće tvrtke na hrvatskom i engleskom jeziku (.pdf)
Personalizirani digitalni banner za elektroničku komunikaciju s klijentima (web, potpisi u e-pošti) na hrvatskom i engleskom jeziku – Vrijedi 12 mjeseci
Predstavljanje tvrtke na službenoj web AAA stranici, Klub poželjnih partnera
Objava certificirane oznake na vodećem poslovnom portalu Poslovna.hr i Boniteti.hr na
profilu tvrtke
Faksimil s pripadajućom ocjenom, kojim dajete autentičnost svojim dokumentima
Višekratna promocijska objava loga Vaše tvrtke na portalu Poslovni dnevnik - oglas
Prava na upotrebu vektorskog logotipa bonitetne izvrsnosti 2019
CIJENA PAKETA bez PDV-a 2.950,00 kn 4.550,00 kn
 

Moguće doplate:
Dokumentacija i digitalni pečat na njemačkom jeziku - Doplata 700 kn

EXCEL COMPUTERS D.O.O. OSIJEK

EXCEL COMPUTERS D.O.O. OSIJEK

Tihomir Stričević, prokurist

Hrvatsko gospodarstvo prolazi kroz zahtjevno razdoblje. Kako je Vama uspjelo održati izvrsno poslovanje?

Primijenili smo legendarnu mudrost iz Alana Forda: „Ako želiš pobijediti, ne smiješ izgubiti !“.  Željeli smo pobijediti, a u zadnjih 10-tak godina poslovanje EXCEL Computersa stabilno raste prosječnom stopom od 12%. Provodimo ove strategije / usmjerenja:
 
  • Spoj znanja i ERP alata. Vrhunska znanja i desetljeća iskustva (proizvodnja i implementacija softvera, poznavanje biznis procesa i računovodstva) uvezali s smo vrhunskim ERP programom, s ERP bestsellerom Pantheon.
  • Specijalizacija. Bavimo se samo s ERP-om Pantheon.
  • Izvrsnost. U onome što radimo (implementacija Pantheona u složene sustave i proizvodnje) smo najbolji.
  • Usmjerenost na korisnika. Koristeći naša znanja i Pantheon, korisnik mora ostvariti unaprjeđenje poslovanja.
  • Širenje tržišta: iz Slavonije smo preselili u Zagreb, radimo i sa Splitom i Rijekom, sada pokrivamo cijelu Hrvatsku, te dijelove BiH. 
                

Na koji način svojim poslovnim partnerima, dobavljačima i klijentima komunicirate da ste nositelj Bisnode zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti?         

Web i mail potpis (u pripremi).


Što Vas motivira u postizanju još boljih poslovnih rezultata?       

Najviše nas motivira zadovoljstvo EXCEL Computers korisnika. Posebno kada dobar poslovni odnos preraste u prijateljstvo. S nekima korisnicima radimo gotovo 30 godina.
 
 
 



KONČAR- GENERATORI I MOTORI, d.d.

Ivona Mlađenović, mag. oec.

Hrvatsko gospodarstvo prolazi kroz zahtjevno razdoblje. Kako je Vama uspjelo održati izvrsno poslovanje?

Svoje poslovajne osigurali smo poslovima na svjetskom tržištu i to u vrlo raznolikim segmentima, što je iznimno zahtjevno ali omogućava stabilnost u teškom razdoblju. Konkurentnost na globalnom tržištu zadržali smo upotrebom kompetencija domaćih stručnjaka koje zapošljavamo te jedinstvenom centraliziranom proizvodnjom, što kod naših konkurenata više nije slučaj.


Na koji način svojim poslovnim partnerima, dobavljačima i klijentima komunicirate da ste nositelj Bisnode zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti?

Status certifikata rado koristimo pri svim marketinškim aktivnostima, a često je isti i nužan da bi se formalno omogućilo nuđenje i konkurentnost na javnim i drugim natječajima.


Što Vas motivira u postizanju još boljih poslovnih rezultata?

Naši zaposlenici svakako zaslužuju bolje uvjete, što je moguće postići jedino kroz bolji poslovni rezultat.
Uz to, bolji poslovni rezultat omogućio bi nam širenje na dodatna tržišta.




 
 
USTANOVA ZA ZDRAVSTVENU NJEGU ELEONORA, Poreč

USTANOVA ZA ZDRAVSTVENU NJEGU ELEONORA, Poreč

Eleonora Pilar

Hrvatsko gospodarstvo prolazi kroz zahtjevno razdoblje. Kako je Vama uspjelo održati izvrsno poslovanje?

Poslovanje djelatnosti zdravstvene njege u kući Eleonora Pilar započela je 05.06.1996.; najprije kroz Privatnu praksu pa od 01.01.2003. kroz Ustanovu za zdravstvenu njegu Eleonora (iz obrta u poduzeće).
Izvrsno poslovanje je teško održivo, a naš cilj poslovanja je uvijek bio konstantno ulaganje i uvođenje novih usluga. Ustanova je postigla proširenje pružanja usluga zdravstvene njege i fizikalne terapije na veliki dio Istarske županije te je visokom kvalitetom sanitetskih vozila i najsuvremenijom tehnologijom proširila uslugu sanitetskog prijevoza na područje RH i EU. Također smo ulagali u poboljšanje energetske učinkovitosti i smanjenju štetnog utjecaja na okoliš.
Konstantni trud, ulaganje i odricanje doprinijeli su uspješnom rješavanju radnih zadataka, poboljšanju učinkovitosti upravljanja. Konstantnim ulaganjem u edukaciju djelatnika postigla se lojalnost djelatnika, poboljšanje organizacije rada i radnih uvjeta, osobni rast i razvoj, posvećenost poslu, timski rad, dobri međuljudski odnosi te dobra komunikacija u Ustanovi.
 

Na koji način svojim poslovnim partnerima, dobavljačima i klijentima komunicirate da ste nositelj Bisnode zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti?

Ustanova mora konstantno imati odgovorno ponašanje u svim dijelovima poslovanja i djelatnosti kroz Zakone i Pravilnike RH. Da bi mogla surađivati s hrvatskim i stranim osiguravajućim kućama potrebna je konstantna komunikacija s njima i predstavljanje Ustanove. Kod predstavljanja, obnavljanja i kod sklapanja novih ugovora Ustanova uvijek treba sebe predstaviti te su Certifikati jedan od priznanja koje uvijek prilažemo.
Zbog zahtjevnog razdoblja i okruženja, imati certifikat izvrsnog poslovanja je jako važna stavka u komunikaciji i predstavljanju odgovornog poslovanja.
 

Što Vas motivira u postizanju još boljih poslovnih rezultata?

Motivira nas dugogodišnja uspješna suradnja s osiguravajućim kućama (od 2005. godine), njihovo povjerenje u našu Ustanovu, najviše zadovoljstvo te pohvale naših korisnika i djelatnika. Dosadašnji pozitivni rezultati, veliki su motiv za proširenje djelatnosti. Stručno usavršavanje djelatnika doprinosi postizanju dobrih poslovnih rezultata te pružanju visokokvalitetnih usluga.
 
 
 
 

Steknite certifikat

Nazovite nas na

Forma Certifikat

Želite li steći certifikat?

Automatska obnova pretplate

Vaša narudžba je pravno obvezujuća. 
Cijene su navedene u kunama i bez izraženog PDV-a. Izmjene uvažavamo u roku od 7 dana od potpisivanja narudžbenice. Naručitelj se obvezuje da će iznos podmiriti u roku od 8 dana od zaprimanja računa. Narudžba je pravno obvezujuća i neopoziva. Naručitelj potvrđivanjem narudžbe odgovara za sadržaj i točnost podataka.

Narudžba vrijedi za vremensko razdoblje od jedne godine. Ukoliko je klijent odabrao automatsku obnovu pretplate tada će se ista automatski produljiti. Naručitelj može najkasnije 15 dana prije kraja tog razdoblja podnijeti zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa. Zahtjev se podnosi pisanim putem, preporučeno pismo ili putem elektronske pošte na mail: certifikat.hr@bisnode.com.

Naručitelj izjavljuje da je upoznat s općim uvjetima o uporabi proizvoda te s Izjavom o zaštiti osobnih podataka. Poduzeće Bisnode d.o.o. jamči da će podatke prikupljati, obraditi i čuvati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Imate pravo pristupa svojim osobnim podacima te pravo da nas kontaktirate ako želite pogledati, ispraviti, izmijeniti ili ažurirati svoje osobne podatke u podatkovnoj bazi našeg poduzeća. Dana suglasnost vrijedi također i u slučaju promjene imena, odnosno sjedišta poduzeća Bisnode d.o.o. ili u slučaju prijenosa podataka na pravne slijednike poduzeća. 

Pročitajte Izjavu o zaštiti osobnih podataka.

Provjerite kojoj Bonitetnoj izvrsnosti pripadate.