Traži

AAA Certifikat

Certifikat bonitetne izvrsnosti jedan je od najvažnijih europskih standarda kojima se definira kvaliteta poslovanja te je međunarodno priznata oznaka poslovne izvrsnosti tvrtke.
Prijava

Zašto se certificirati?

U međunarodnom okruženju certificiranje je uobičajena praksa i na taj način tvrtke dodatno jačaju svoj ugled i povjerenje u domaćem i stranom poslovnom okruženju. Iznad svega ovo priznanje izvrsnosti potvrda je dugogodišnjeg sustavnog i kvalitetnog rada koji dobitnike ove nagrade svrstava u sam vrh domaćeg gospodarstva, uz bok poduzećima iz Europske unije jer se primjenjuju isti rigorozni i dokazani kriteriji.

Certificiranje tvrtki je dugogodišnja međunarodna praksa koja nositeljima certifikata osigurava ugled i prednost u odabiru u odnosu na ostala poduzeća iz segmenta njihovog poslovanja. Ujedno njihovim klijentima ili pak partnerima potvrđuje sigurnost poslovanja kako iz perspektive financijske sposobnosti tako i iz perspektive odgovornog poslovanja. Posjedovanje Certifikata bonitetne izvrsnosti važno je u praktičnoj primjeni pri dokazivanju svojih kvaliteta i konkurentnosti zainteresiranim stranama, potencijalnim partnerima. Pri aktivnostima u promociji, pri davanju ponuda i razvoju raznih oblik partnerstva, takav dokument predstavlja izvanrednu dodatnu referencu.

Bonitetna ocjena izvrsnosti predstavlja nadprosječnu bonitetnu vrijednost poslovnog subjekta. Temeljena je na financijskim izvještajima subjekta za zadnju poslovnu godinu i predviđa sigurnost rada u sljedećih dvanaest mjeseci.

Nyfiken på din egen kreditvärdighet?

Certifikat bonitetne izvrsnosti jedan je od najvažnijih europskih standarda kojim se definira kvaliteta poslovanja te je međunarodno priznata oznaka financijske kvalitete poslovnog subjekta. Mnoge tvrtke koriste ga kao potvrdu dugogodišnjeg sustavnog i kvalitetnog rada zbog kojeg su svrstane u sam vrh domaćeg gospodarstva i uz bok tvrtkama iz Europske unije.

Nositelji Certifikata su zadovoljili stroge financijsko - analitičke kriterije.

Analitička metoda izračuna jedinstvena je za sva tržišta Europe i temelji se na službenim godišnjim financijskim izvještajima poslovnih subjekata te prognozi uspješnosti u poslovanju za sljedećih 12 mjeseci. Poslovni subjekti koji ispunjavaju stroge kriterije bonitetne izvrsnosti mogu biti ocijenjeni rejtingom A, AA ili AAA.

Certificiranje je međunarodni standard kvalitete i međunarodna praksa kojom tvrtke jačaju svoj ugled, dokazuju da su poželjni partneri te  da sljedećih 12 mjeseci neće ulaziti u blokadu. Nositelj Certifikata bonitetne izvrsnosti dokazuje da je pouzdan partner te stvara atmosferu povjerenja. Certifikat predstavlja izvrsnu dodatnu referencu te je jedan od najvažnijih europskih standarda kojima se definira kvaliteta poslovanja.

Tvrtke s bonitetnom izvrsnosti posluju nadprosječno i kod njih je manja vjerojatnost da će iduće godine zabilježiti blokadu transakcijskog računa.

PONUDA POSEBNE EDICIJE ZLATNI AAA ZLATNI  
Luksuzna kristalna statua (rogaški kristal) s ugraviranim imenom tvrtke u posebnoj kutiji  
Personalizirani Certifikat zlatne bonitetne izvrsnosti A4 na hrvatskom jeziku uramljen u zlatnom okviru u A3 formatu  
Personalizirani Certifikat zlatne bonitetne izvrsnosti na engleskom jeziku  
Personalizirano detaljno bonitetno izvješće tvrtke na hrvatskom i engleskom jeziku (.pdf)  
Personalizirani digitalni banner za elektroničku komunikaciju s klijentima (web, potpisi u e-pošti) na hrvatskom i engleskom jeziku – Vrijedi 12 mjeseci  
Predstavljanje tvrtke na službenoj web AAA stranici, Klub poželjnih partnera  
Objava certificirane oznake na vodećem poslovnom portalu Poslovna.hr i Boniteti.hr na profilu tvrtke  
Faksimil s pripadajućom ocjenom, kojim dajete autentičnost svojim dokumentima  
Višekratna promocijska objava loga Vaše tvrtke u časopisu LIDER - oglas  
Objava slikovnog materijala certificirane tvrtke na društvenoj mreži Facebook  
Objava izjave i mini intervjua na web AAA stranici  
Prava na upotrebu vektorskog logotipa zlatne bonitetne izvrsnosti 2019  
CIJENA PAKETA bez PDV-a 8.900,00 kn  
 
Moguće doplate:
Dokumentacija i digitalni pečat na njemačkom jeziku - Doplata 700 kn

PONUDA A AA AAA STANDARD EXCLUSIVE
Personalizirani Certifikat bonitetne izvrsnosti na hrvatskom jeziku u okviru (format A4)
Personalizirani Certifikat bonitetne izvrsnosti na engleskom jeziku (format A4)
Personalizirano detaljno bonitetno izvješće tvrtke na hrvatskom i engleskom jeziku (.pdf)
Personalizirani digitalni banner za elektroničku komunikaciju s klijentima (web, potpisi u e-pošti) na hrvatskom i engleskom jeziku – Vrijedi 12 mjeseci
Predstavljanje tvrtke na službenoj web AAA stranici, Klub poželjnih partnera
Objava certificirane oznake na vodećem poslovnom portalu Poslovna.hr i Boniteti.hr na
profilu tvrtke
Faksimil s pripadajućom ocjenom, kojim dajete autentičnost svojim dokumentima
Višekratna promocijska objava loga Vaše tvrtke na portalu Poslovni dnevnik - oglas
Prava na upotrebu vektorskog logotipa bonitetne izvrsnosti 2019
CIJENA PAKETA bez PDV-a 2.950,00 kn 4.550,00 kn
 

Moguće doplate:
Dokumentacija i digitalni pečat na njemačkom jeziku - Doplata 700 kn

VADEA d.o.o.

VADEA d.o.o.

Marijan Cingula, dr.sc. i Domagoj Cingula, univ.spec.oec.

Hrvatsko gospodarstvo prolazi kroz zahtjevno razdoblje. Kako je Vama uspjelo održati izvrsno poslovanje?

Od početka projekta organizacije međunarodnih znanstvenih konferencija “Economic and Social Development” fokusirali smo se na inozemne klijente, odnosno autore i institucije iz cijelog svijeta. U razdoblju od zadnjih pet godina, stvorili smo poslovnu i akademsku mrežu od nekoliko tisuća autora i pedesetak partnera - svjetskih akademskih institucija. Tako zapravo niti ne ovisimo o situaciji u zemlji, jer nam domaće snage čine svega 15% poslovanja. Dakako, u razdoblju krize uzrokovane COVID-19, postavljeni su nezamislivi izazovi, posebice iz razloga jer se naši eventi svaki mjesec organiziraju u drugoj državi, a već mjesecima nema mogućnosti putovanja. Ipak, za sada uspjevamo sve svoje konferencije održavati online, te na taj način kompenziramo kapitalne gubitke.

Na koji način svojim poslovnim partnerima, dobavljačima i klijentima komunicirate da ste nositelj Bisnode zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti?

Ponosni smo nositelji Bisnode zlatnog AAA certifikata bonitetne izvrsnosti, te to ističemo u svakoj mogućoj prilici: putem našeg weba, newsletter-a, na društvenim mrežama, te čak i koristeći dvostruku žig na pisanim dokumentima (Tvrtka + AAA žig). Ujedno, plaketu i Certifikat volimo isticati na jasno vidljivim mjestima. Kako smo tri godine za redom uspjeli ostvariti vrhunske rezultate, tako i držimo da je to podosta važno naglašavati, tim više jer znamo kakva je situacija u zemlji, posebice s aspekta likvidnosti.

Što Vas motivira u postizanju još boljih poslovnih rezultata?

Egzistencija trenutno predstavlja dominantan motivator, iz razloga što vidimo kako sve veći broj poslovnih subjekata osjeća goleme posljedice globalne zdravstvene krize. Ostaje upitno i koliko će subjekata uspjeti preživjeti ovo “filter-razdoblje”. Dakako, i mi smo se pripremili na rezultate značajno manjeg volumena, no smanjivanje rashodovne strane nije riješenje koje smatramo dugoročnim. Diverzifikacijom poslovanja planiramo stovriti jednu sigurnu i čvrstu platformu koja će služiti ne samo za riješavanje egzistencijalnih pitanja, već i za zapošljavanje i razvoj. Trenutno stvaramo specifičan i jedinstven brand, te vjerujemo kako ćemo u budućem razdoblju imati čvrste argumente za isčekivanje novih pozitivnih rezultata, no ukoliko uspjeh izostane, to nam zapravo postaje i najveći motivacijski moment da zapnemo još jače.






PROMMING d.o.o.

gosp. Nikola Novinščak

Hrvatsko gospodarstvo prolazi kroz zahtjevno razdoblje. Kako je Vama uspjelo održati izvrsno poslovanje?

Uspjeli smo održati izvrsno poslovanje uz stalne prilagodbe ovom izuzetno zahtjevnom tržištu. Kroz konstantno ulaganje u nove tehnologije i strojni park, educiranje zaposlenika te kroz pružanje fleksibilne usluge izrade i isporuke, uspjevamo biti korak ispred konkurencije, a to prepoznaju i naši kupci.
Uz navedeno, stalno radimo na istraživanju tržišta kako bi se već unaprijed mogli pripremiti potrebama koje su tražene u maloprodaji i skladišnom poslovanju.


Na koji način svojim poslovnim partnerima, dobavljačima i klijentima komunicirate da ste nositelj Bisnode zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti?

Kako je certifikat bonitetne izvrsnosti jedan od najvažnijih europskih standarda kojima se definira kvaliteta poslovanja, a ujedno je i međunarodno priznata oznaka poslovne izvrsnosti tvrtke, Promming komunicira prema kupcima već u potpisu svakog maila kao i na našoj web stranici da smo nosioci Bisnode zlatnog certifikata, a isto komuniciramo i prilikom ugovaranja poslova.


Što Vas motivira u postizanju još boljih poslovnih rezultata?

Stvaranje kvalitetnog, novog i modernog interijera u poslovnim objektima koje opremamo. Zadovoljstvo kupaca koji ulaze u maloprodajne trgovine i koji se osjećaju ugodno u njima. Time učvršćujemo našu poziciju na tržištu i stvaramo dodanu vrijednost i sigurnost za naše zaposlenike.
 
 
 
 
EXCEL COMPUTERS D.O.O. OSIJEK

EXCEL COMPUTERS D.O.O. OSIJEK

Tihomir Stričević, prokurist

Hrvatsko gospodarstvo prolazi kroz zahtjevno razdoblje. Kako je Vama uspjelo održati izvrsno poslovanje?

Primijenili smo legendarnu mudrost iz Alana Forda: „Ako želiš pobijediti, ne smiješ izgubiti !“.  Željeli smo pobijediti, a u zadnjih 10-tak godina poslovanje EXCEL Computersa stabilno raste prosječnom stopom od 12%. Provodimo ove strategije / usmjerenja:
 
  • Spoj znanja i ERP alata. Vrhunska znanja i desetljeća iskustva (proizvodnja i implementacija softvera, poznavanje biznis procesa i računovodstva) uvezali s smo vrhunskim ERP programom, s ERP bestsellerom Pantheon.
  • Specijalizacija. Bavimo se samo s ERP-om Pantheon.
  • Izvrsnost. U onome što radimo (implementacija Pantheona u složene sustave i proizvodnje) smo najbolji.
  • Usmjerenost na korisnika. Koristeći naša znanja i Pantheon, korisnik mora ostvariti unaprjeđenje poslovanja.
  • Širenje tržišta: iz Slavonije smo preselili u Zagreb, radimo i sa Splitom i Rijekom, sada pokrivamo cijelu Hrvatsku, te dijelove BiH. 
                

Na koji način svojim poslovnim partnerima, dobavljačima i klijentima komunicirate da ste nositelj Bisnode zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti?         

Web i mail potpis (u pripremi).


Što Vas motivira u postizanju još boljih poslovnih rezultata?       

Najviše nas motivira zadovoljstvo EXCEL Computers korisnika. Posebno kada dobar poslovni odnos preraste u prijateljstvo. S nekima korisnicima radimo gotovo 30 godina.
 
 
 



KONČAR- GENERATORI I MOTORI, d.d.

Ivona Mlađenović, mag. oec.

Hrvatsko gospodarstvo prolazi kroz zahtjevno razdoblje. Kako je Vama uspjelo održati izvrsno poslovanje?

Svoje poslovajne osigurali smo poslovima na svjetskom tržištu i to u vrlo raznolikim segmentima, što je iznimno zahtjevno ali omogućava stabilnost u teškom razdoblju. Konkurentnost na globalnom tržištu zadržali smo upotrebom kompetencija domaćih stručnjaka koje zapošljavamo te jedinstvenom centraliziranom proizvodnjom, što kod naših konkurenata više nije slučaj.


Na koji način svojim poslovnim partnerima, dobavljačima i klijentima komunicirate da ste nositelj Bisnode zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti?

Status certifikata rado koristimo pri svim marketinškim aktivnostima, a često je isti i nužan da bi se formalno omogućilo nuđenje i konkurentnost na javnim i drugim natječajima.


Što Vas motivira u postizanju još boljih poslovnih rezultata?

Naši zaposlenici svakako zaslužuju bolje uvjete, što je moguće postići jedino kroz bolji poslovni rezultat.
Uz to, bolji poslovni rezultat omogućio bi nam širenje na dodatna tržišta.




 
 
USTANOVA ZA ZDRAVSTVENU NJEGU ELEONORA, Poreč

USTANOVA ZA ZDRAVSTVENU NJEGU ELEONORA, Poreč

Eleonora Pilar

Hrvatsko gospodarstvo prolazi kroz zahtjevno razdoblje. Kako je Vama uspjelo održati izvrsno poslovanje?

Poslovanje djelatnosti zdravstvene njege u kući Eleonora Pilar započela je 05.06.1996.; najprije kroz Privatnu praksu pa od 01.01.2003. kroz Ustanovu za zdravstvenu njegu Eleonora (iz obrta u poduzeće).
Izvrsno poslovanje je teško održivo, a naš cilj poslovanja je uvijek bio konstantno ulaganje i uvođenje novih usluga. Ustanova je postigla proširenje pružanja usluga zdravstvene njege i fizikalne terapije na veliki dio Istarske županije te je visokom kvalitetom sanitetskih vozila i najsuvremenijom tehnologijom proširila uslugu sanitetskog prijevoza na područje RH i EU. Također smo ulagali u poboljšanje energetske učinkovitosti i smanjenju štetnog utjecaja na okoliš.
Konstantni trud, ulaganje i odricanje doprinijeli su uspješnom rješavanju radnih zadataka, poboljšanju učinkovitosti upravljanja. Konstantnim ulaganjem u edukaciju djelatnika postigla se lojalnost djelatnika, poboljšanje organizacije rada i radnih uvjeta, osobni rast i razvoj, posvećenost poslu, timski rad, dobri međuljudski odnosi te dobra komunikacija u Ustanovi.
 

Na koji način svojim poslovnim partnerima, dobavljačima i klijentima komunicirate da ste nositelj Bisnode zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti?

Ustanova mora konstantno imati odgovorno ponašanje u svim dijelovima poslovanja i djelatnosti kroz Zakone i Pravilnike RH. Da bi mogla surađivati s hrvatskim i stranim osiguravajućim kućama potrebna je konstantna komunikacija s njima i predstavljanje Ustanove. Kod predstavljanja, obnavljanja i kod sklapanja novih ugovora Ustanova uvijek treba sebe predstaviti te su Certifikati jedan od priznanja koje uvijek prilažemo.
Zbog zahtjevnog razdoblja i okruženja, imati certifikat izvrsnog poslovanja je jako važna stavka u komunikaciji i predstavljanju odgovornog poslovanja.
 

Što Vas motivira u postizanju još boljih poslovnih rezultata?

Motivira nas dugogodišnja uspješna suradnja s osiguravajućim kućama (od 2005. godine), njihovo povjerenje u našu Ustanovu, najviše zadovoljstvo te pohvale naših korisnika i djelatnika. Dosadašnji pozitivni rezultati, veliki su motiv za proširenje djelatnosti. Stručno usavršavanje djelatnika doprinosi postizanju dobrih poslovnih rezultata te pružanju visokokvalitetnih usluga.
 
 
 
 

1. Uvodne odredbe

Izdavatelj i nositelj proizvoda jest društvo Bisnode d.o.o., Fallerovo šetalište 22, Zagreb (u daljnjem tekstu: nositelj).

Općim uvjetima za dobivanje i korištenje proizvoda uređuju se pravni odnosi između nositelja i naručitelja. Naručitelji su dužni potpuno se pridržavati općih uvjeta, kao i obaveza i ograničenja, kao što je definirano u nastavku.


2. Značenje izraza

Certifikat bonitetne izvrsnosti (u daljnjem tekstu: certifikat) – označava sve proizvode za koje vrijede predmetni opći uvjeti:
 
  • Bonitetna izvrsnost kojom nositelj svake godine certificira poslovne subjekte koji su svojim radom zaslužili ocjene A, AA i AAA te
  • Srebrna bonitetna izvrsnost koja predstavlja natprosječnu bonitetnu vrijednost među tvrtkama koje bonitetnu izvrsnost A, AA ili AAA iskazuju već tri godine zaredom.
  • Zlatna bonitetna izvrsnost koja predstavlja natprosječnu bonitetnu vrijednost među tvrtkama koje bonitetnu izvrsnost najvišeg AAA razreda iskazuju već tri godine zaredom.
  • Platinasta bonitetna izvrsnost koja predstavlja natprosječnu bonitetnu vrijednost među tvrtkama koje zlatnu bonitetnu izvrsnost iskazuju već tri godine zaredom.

Zaštitni znak Bonitetna izvrsnost (u daljnjem tekstu: Zaštitni znak) – uključuje vizualne elemente A, AA i AAA, natpis Bonitetna izvrsnost na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku, godinu certifikacije.

Zaštitni znak Srebrna bonitetna izvrsnost – uključuje vizualne elemente A A A u srebrnoj boji, natpis Srebrna izvrsnost na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku, godinu certifikacije.

Zaštitni znak Zlatna bonitetna izvrsnost – uključuje vizualne elemente AAA u zlatnoj boji, natpis Zlatna izvrsnost na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku, godinu certifikacije.

Zaštitni znak Platinasta bonitetna izvrsnost – uključuje vizualne elemente AAA u "platinastoj" boji, natpis Platinasta izvrsnost na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku, godinu certifikacije i "pet zvjezdica".

Licenca za korištenje zaštitnog znaka (u daljnjem tekstu: Licenca) – korisnik koji je kupnjom paketa Exclusive stekao pravo na korištenje zaštitnog znaka. Zaštitni znak koristi za vlastite potrebe, i to na pretpakiranim proizvodima, u različitim objavama, katalozima, brošurama, uputama, u oglasima, reklamnim filmovima, videozapisima i audiozapisima, na elektroničkim materijalima: e-pošta, web.


3. Predmet

Sadržaj općih uvjeta korištenja certifikata od strane nositelja korištenje je usluga opisanih u priručnicima i brošurama koje su dio usluga pojedinog proizvoda.


4. Uvjeti za stjecanje Certifikata bonitetne izvrsnosti

Certifikate može dobiti samo tvrtka koja ispunjava uvjete za stjecanje A, AA ili AAA certifikata bonitetne izvrsnosti ili tvrtka koja ispunjava uvjete za stjecanje srebrnog, zlatnog ili platinastog certifikata bonitetne izvrsnosti.

Koje tvrtke ispunjavaju uvjete za stjecanje certifikata utvrđuje nositelj na temelju izvršene financijske analize tvrtki.


5. Pravo na korištenje Zaštitnog znaka

Zaštitni je znak vlasništvo društva Bisnode i smije se koristiti samo u skladu s predmetnim općim uvjetima.

Naručitelj stječe pravo na korištenje zaštitnog znaka u sljedećim slučajevima:

1. uvršten je na popis vlasnika certifikata Bisnode bonitetne izvrsnosti za pojedinu godinu i

2. naruči paket Standard i kupi pravo na upotrebu vektorskog logotipa i korištenje Zaštitnog znaka ili naruči pakete Exclusive, Srebrni, Zlatni ili Platinasti.

Ako naručitelj ispunjava uvjete navedene u prethodnom članku, stječe pravo, ali nema obavezu, na korištenje Zaštitnog znaka.  


6. Početak ugovornog odnosa

Ugovorni odnos nastaje na temelju:
  • telefonske ili internetske narudžbe koju nositelj i naručitelj potvrđuju tako da nositelj naručitelju elektroničkom poštom šalje ispravno ispunjenu narudžbenicu ili
  • na temelju ispravno ispunjenje narudžbenice.
Ako je nositelj naručitelju poslao ponudu u elektroničkom obliku, ugovor je sklopljen u trenutku kad nositelj primi potvrdu naručitelja, koja sadrži izjavu naručitelja, da prihvaća ponudu.

Naručitelj ima pravo u roku od 7 dana od sklapanja ugovornog odnosa odustati od ugovora i to pisanom obavijesti poslanom preporučenom poštom.

U tom slučaju naručitelj se obvezuje da će na temelju izdanog računa nositelja podmiriti sve troškove koji će nastati do dana prestanka ugovornog odnosa.


7. Trajanje ugovornog odnosa

Ugovorni odnos traje jednu godinu.
Ugovorni odnos ne može se prekinuti prije isteka dogovorenog roka, osim u slučaju ozbiljnih kršenja jedne ili druge strane.

U slučaju da je tako dogovoreno, ugovorni se odnos na kraju fiksnog razdoblja automatski produžuje, ako naručitelj najkasnije 15 dana prije kraja fiksnog razdoblja nositelju ne pošalje zahtjev za prekid ugovornog odnosa. Naručitelj mora na vrijeme poslati zahtjev za prekid na elektroničku adresu nositelja certifikat.hr@bisnode.com.

Bez obzira na prethodni stavak, ugovorni se odnos prekida ako naručitelj više ne ispunjava uvjete za dobivanje naručenog certifikata bonitetne izvrsnosti.

Kad se dogovori automatsko produženje ugovornog odnosa, nositelj se obvezuje da će naručitelja elektroničkom poštom 30 dana prije isteka fiksnog razdoblja, odnosno prilikom dolaska financijskih analiza, obavijestiti o isteku ugovornog odnosa, o tome ispunjava li još uvijek uvjete za stjecanje certifikata, jednakog ili drugačijeg, i o tome da će se ugovorni odnos automatski produžiti ako ga naručitelj na vrijeme ne otkaže.


8. Obaveze ugovornih strana

Nositelj se obavezuje da će naručitelju osigurati materijal potreban za korištenje Zaštitnog znaka, i to putem elektroničke pošte ili na USB nosaču podataka poslanom preporučenom poštom i da će mu preko dostavne službe, u roku od 20 dana od sklapanja ugovornog odnosa na adresu tvrtke dostaviti sadržaj naručenog paketa.

Naručitelj se obavezuje da će prije početka korištenja Zaštitnog znaka nositelju poslati na potvrdu sve materijale koji uključuju Zaštitni znak, i to na elektroničku adresu nositelja o kojoj nositelj naknadno informira naručitelja.


9. Povreda pravila korištenja

Nositelj zadržava pravo da u slučaju sumnje na zloupotrebu, koja predstavlja povredu općih uvjeta, ograniči ili prekine korištenje proizvoda, a protiv kršitelja prava intelektualnog vlasništva i ostalih propisa poduzme mjere u skladu sa zakonom.
 
U slučaju povrede pravila korištenja proizvoda, nositelj zadržava pravo na sljedeće mjere protiv kršitelja:
  • pisana ili usmena opomena – u slučaju opomene naručitelj mora u roku od 48 sati ispraviti greške u korištenju Zaštitnog znaka;
  • privremeno oduzimanje prava na korištenje Zaštitnog znaka;
  • trajno oduzimanje prava na korištenje Zaštitnog znaka i raskid ugovora.

Postupak nositelja u slučaju povrede u korištenju:

1. U slučaju sumnje na povredu pravila korištenja, ovlaštena će osoba kontaktirati naručitelja i dobiti informacije o načinu korištenja usluge i razlozima za eventualno odstupanje od pravila korištenja usluge te u slučaju neutemeljenih razloga izdati pisanu ili usmenu opomenu naručitelju.

2. U slučaju daljnjih povreda, nositelj će uvesti privremeno oduzimanje prava na korištenje Zaštitnog znaka i tako onemogućiti daljnju zloupotrebu korištenja proizvoda.

3. U slučaju daljnjih povreda, nositelj će naručitelju poslati pisano upozorenje prije trajnog oduzimanja prava na korištenje Zaštitnog znaka i prekida ugovornog odnosa. Nakon ponovne povrede pravila nositelj će pokrenuti postupak raskida ugovora uz obavijest naručitelju.

Bez obzira na gore navedene mjere, naručitelj je dužan na temelju izdanog računa nositelja u cijelosti namiriti obaveze iz ugovornog odnosa.

Nositelj zadržava pravo da protiv kršitelja poduzme mjere u skladu sa zakonodavstvom. Naručitelj je odgovoran za svu štetu koja nastane nositelju ili osobama koje su s njim povezane ili drugim naručiteljima zbog povrede pravila o korištenju Zaštitnog znaka.


8. Cjenik, troškovi usluga i E-račun

Cjenik određuje nositelj.
Cijene su navedene u EUR i bez PDV-a.

U slučaju da naručitelj ne ispunjava svoje obaveze po ugovoru i ovim općim uvjetima, nositelj uz zatezne kamate ima pravo na povrat troškova za opomene po cjeniku nositelja i na povrat svih ostalih troškova eventualne (izvansudske i sudske) naplate u njihovom stvarnom opsegu, uključujući, ali ne ograničavajući se na troškove upita, odvjetničke i ostale troškove (izvansudske i sudske) naplate. U svim vrstama sudskih postupaka, uključujući postupke zbog insolventnosti (prisilna nagodba, stečaj) i postupcima prestanaka pravne osobe, naručitelj je dužan uz troškove sudskog postupka nositelju podmiriti i odvjetničke troškove, troškove upita i ostale troškove (izvansudske i sudske) naplate.

Naručitelj ovlašćuje nositelja da u slučajevima kad je to potrebno za izvršenje ovog ugovora posreduje podatke u svezi s ovim ugovorom trećim osobama i izvrši sve upite kod nadležnih državnih i ostalih tijela, banaka, štedionica i ostalih financijskih organizacija i navedenim subjektima dozvoljava da nositelju posreduju zahtijevane podatke. Naručitelj nadalje izričito dopušta da nositelj izvrši upite i dobije podatke o njegovim osobnim i ostalim podacima, između ostalog o poslu, pokretnoj i nepokretnoj imovini, potraživanjima, udjelima, dionicama i ostalim vrijednosnim papirima, brojevima računa u bankama i institucijama za platni promet te o ostaloj njegovoj imovini, prebivalištu, poreznom broju i ostalim podacima kod drugih upravitelja zbirkama podataka, ako ih nositelj nema, odnosno ako ih nije nositelju osobno posredovao, a ti su podaci potrebni za postizanje svrhe ovih općih uvjeta i sklopljenog ugovora.

Nositelj će osobne i ostale podatke izbrisati iz svojih zbirki podataka kad se postigne svrha ugovora, odnosno kad prođe rok propisan za čuvanje tih podataka.

Naručitelj se izričito slaže da se račun izdaje i šalje u elektroničkom obliku na elektroničku adresu koju on odredi. Naručitelj može zatražiti i primitak e-računa u elektroničkom obliku u internetskoj banci korisnika. Primanje e-računa u elektroničkom obliku može zatražiti naručitelj koji je komitent/stranka banke koja omogućuje primanje e-računa i istovremeno je korisnik internetske ili elektroničke banke.


9. Tehnički uvjeti

Naručitelj je sam odgovoran za raspolaganje odgovarajućom internetskom stranicom i ostalim internetskim sučeljima koja omogućuju postavljanje certifikata i ostalih materijala koje sadrži naručeni paket.

Nositelj osigurava odgovarajuću opremu samo na svojoj stranici i nikako nije odgovoran za nepravilnosti ili nezakonitosti nastale zbog neodgovarajuće opreme ili postupanja naručitelja.

Nositelj nije odgovoran ni za kakvu neposrednu ili posrednu štetu niti neugodnosti koje bi mogle nastati kod naručitelja zbog eventualnih tehničkih problema.


10. Pomoć u korištenju proizvoda

Nositelj će tijekom redovnog radnog vremena osigurati besplatnu pomoć i savjetovanje vezano na korištenje proizvoda, i to putem telefona i/ili elektroničke pošte.


11. Pravila korištenja certifikata Bonitetne izvrsnosti

Naručitelji ne smiju ni na koji način intervenirati u Zaštitni znak, u smislu mijenjanja ili prepravljanja, isto tako ga ne smiju registrirati kao Zaštitni znak ili dio Zaštitnog znaka u Hrvatskoj i inozemstvu.

Naručitelj koji dobije licencu, sav materijal potreban za korištenje Zaštitnog znaka dobiva u vektorskom obliku, putem e-pošte ili na USB nosaču podataka poslanom preko dostavne službe.

Naručitelj se obvezuje da će Zaštitni znak koristiti sa pripadajućom godinom i samo za vlastite potrebe:
  • na pretpakiranim proizvodima
  • u različitim objavama, katalozima, brošurama, uputama,
  • na poslovnim dopisima,
  • na fakturama,
  • u oglasima, reklamnim filmovima, videozapisima i audiozapisima,
  • na elektroničkim materijalima: e-pošta, internetska stranica i natpisi,
  • na društvenim mrežama,
  • na sajmovima i izložbama.
Zaštitni znak može koristiti i nakon isteka razdoblja certifikacije, ali uz obavezno dopisivanje godine prošle certifikacije (na primjer i radi izbjegavanja nedoumica: ako naručitelj godine 2017. koristi zaštitni znak koji se odnosi na certifikaciju 2016. godine, mora pored zaštitnog znaka u primjerenoj veličini navesti 2016. godinu).

Naručitelj se obvezuje da će prilikom korištenja Zaštitnog znaka za pojedino razdoblje certifikacije nakon isteka tog razdoblja koristiti Zaštitni znak s onom bonitetnom ocjenom koju je u skladu s metodologijom nositelja ostvario u pojedinom razdoblju certifikacije (na primjer i radi izbjegavanja nedoumica: naručitelj je u razdoblju certifikacije za 2016. godinu postigao AAA bonitetnu izvrsnost, a u razdoblju certifikacije za 2017. godinu ostvaruje AA bonitetnu izvrsnost, može koristiti Zaštitni znak u kojem su stilizirana slova AAA samo uz odgovarajuće navođenje godine, to je u konkretnom slučaju 2016.).


12. Zaštita i korištenje (osobnih) podataka

Nositelj se obvezuje da će osobne podatke obrađivati u skladu s važećim zakonodavstvom.

Da bismo u skladu sa zakonom koji uređuje zaštitu osobnih podataka spriječili neovlašteni pristup osobnim podacima ili njihovo otkrivanje, očuvali točnost osobnih podataka i osigurali njihovo odgovarajuće korištenje, koristimo odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere za zaštitu osobnih podataka.

Sve osobne podatke obrađujemo u skladu s odredbama zakona koji uređuje zaštitu osobnih podataka.


13. Autorskopravna zaštita podataka

Naručitelj potvrđuje da je upoznat s uputama i pravilima korištenja proizvoda i da će poštovati pravila i propise, prije svega u svezi s autorskopravnom zaštitom.


14. Prestanak ugovornog odnosa

Ugovorni odnos prestaje nakon isteka dogovorenog razdoblja.

Ugovorni odnos prestaje i u slučaju da naručitelj izgubi pravo na korištenje zaštitnog znaka, a to se može dogoditi u sljedećim slučajevima:
  • naručitelj – pravna osoba prestane postojati ili je u postupku insolventnosti
  • s danom blokade TRR-a tvrtke;
  • ako se certifikat Bonitetne izvrsnosti koristi na način koji nije sukladan s općim uvjetima nositelja ili u materijalima koje nije odobrio nositelj.
Naručitelj mora najkasnije 3 dana nakon gubitka prava na korištenje Zaštitnog znaka na svoje troškove Zaštitni znak maknuti iz svih materijala i komunikacija i mora ga prestati koristiti.

Sadržaj svakog paketa ostaje na korištenje naručitelju i nakon isteka ugovornog odnosa, no to ne vrijedi za e-natpis – za potpise elektroničke pošte i internetskih stranica tvrtke (hrv+eng+njem) te objave logotipa na www.bisnode.hr/aaa, koji se ukidaju nakon jedne godine. 


15. Promjena općih uvjeta

Nositelj zadržava pravo da bilo kada bez najave ukine ili promijeni bilo koji od ovdje navedenih općih uvjeta. Nositelj se obvezuje da će o eventualnim bitnim promjenama općih uvjeta naručitelja obavijestiti na uobičajeni način.


16. Rješavanje sporova

Eventualne sporove koji bi proizašli iz pravnog odnosa ili u svezi s njim, strane će rješavati sporazumno, a ako to neće biti moguće, stvarno je nadležan sud u Zagrebu.


18. Valjanost općih uvjeta

Opći uvjeti vrijede od 21.02. 2020.

Steknite certifikat

Nazovite nas na

Forma Certifikat

Želite li steći certifikat?

Automatska obnova pretplate

Vaša narudžba je pravno obvezujuća. 
Cijene su navedene u kunama i bez izraženog PDV-a. Izmjene uvažavamo u roku od 7 dana od potpisivanja narudžbenice. Naručitelj se obvezuje da će iznos podmiriti u roku od 8 dana od zaprimanja računa. Narudžba je pravno obvezujuća i neopoziva. Naručitelj potvrđivanjem narudžbe odgovara za sadržaj i točnost podataka.

Narudžba vrijedi za vremensko razdoblje od jedne godine. Ukoliko je klijent odabrao automatsku obnovu pretplate tada će se ista automatski produljiti. Naručitelj može najkasnije 15 dana prije kraja tog razdoblja podnijeti zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa. Zahtjev se podnosi pisanim putem, preporučeno pismo ili putem elektronske pošte na mail: certifikat.hr@bisnode.com.

Naručitelj izjavljuje da je upoznat s općim uvjetima o uporabi proizvoda te s Izjavom o zaštiti osobnih podataka. Poduzeće Bisnode d.o.o. jamči da će podatke prikupljati, obraditi i čuvati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Imate pravo pristupa svojim osobnim podacima te pravo da nas kontaktirate ako želite pogledati, ispraviti, izmijeniti ili ažurirati svoje osobne podatke u podatkovnoj bazi našeg poduzeća. Dana suglasnost vrijedi također i u slučaju promjene imena, odnosno sjedišta poduzeća Bisnode d.o.o. ili u slučaju prijenosa podataka na pravne slijednike poduzeća. 

Pročitajte Izjavu o zaštiti osobnih podataka.

Provjerite kojoj Bonitetnoj izvrsnosti pripadate.