D&B Hoovers

Pronađite nova inozemna tržišta i poslovne partnere!
KONTAKTIRAJTE NAS

Ispunite formu za više informacija

Get Started D&B

Neka vaše poslovanje raste brže s podacima i analitikom

Neka vaše poslovanje raste brže s podacima i analitikom

D&B Hoovers je rješenje za poticanje proizvodnje u kojem se uz podatke i analitiku skraćuje vrijeme potrebno da vaš potencijalni klijent postane profitabilan klijent. Bržim i učinkovitijim odvijanjem interakcija s klijentom vaši će prodavači uz rješenje D&B Hoovers doprinijeti rastu poslovanja.

D&B Hoovers koristi najveću poslovnu bazu podataka na svijetu, temelji se na moćnom sustavu za univerzalno numeriranje D-U-N-S® društva Dun & Bradstreet i koristi naprednu analitiku kako biste si s ovim rješenjem i brojnim uvidima mogli potaknuti prodaju.

Zajamčite potrebne podatke prodajnim stručnjacima kako bi brže zaključivali poslove

Trgovci moraju osigurati prodaju, i to s ključnim uvidima i dragocjenim kontaktima s klijentima. Međutim, 40 posto prodavača smatra da nemaju prave podatke za učinkovitu interakciju s potencijalnim klijentima. U tome vam može pomoći upravo D&B Hoovers.

D&B Hoovers stručnjacima za B2B prodaju i marketing omogućuje da:

D&B Hoovers stručnjacima za B2B prodaju i marketing omogućuje da:

  • STRATEŠKI PREPOZNAJU CILJNE KLIJENTE
    prodavačima osigura glavne uvide tijekom interakcije,
  • UČINKOVITO POSLUJU S KLIJENTOM
    brzo prepoznaju koji su najkorisniji potencijalni klijenti i s njima uspostave interakciju dosljedno po svim prodajnim putovima,
  • NESMETANO USKLAĐUJU INFORMACIJE
    kvalitetne podatke možete izvoziti i povezati sa svojim postojećim podatkovnim sustavima.

Glavne značajke

  • skraćeni prodajni ciklusi,
  • prognostički pokazatelji vam pomažu prepoznati najbolje potencijalne klijente,
  • napredno pretraživanje i pravljenje popisa usmjeravaju ciljno biranje klijenata,
  • kritični poslovni podaci dostupni su tijekom interakcije u stvarnom vremenu, pa stoga svaka komunikacija s klijentom može biti učinkovita i djelotvorna,
  • učinkovito prepoznajte koji su najkorisniji potencijalni klijenti i s njima uspostavite učinkovitu interakciju po svim prodajnim putovima,
  • intuitivno korisničko sučelje.