Voice of the Customer
KontaktIstraživanje zadovoljstva kupaca u stvarnom vremenu
Današnja poduzeća znaju točno koliko je važno usredotočiti na iskustvo kupca u izgradnji lojalnosti, povećanju profitabilnosti i povećanju poslovanja. Izazov je pronaći djelotvorne načine prikupljanja, sastavljanja i tumačenja mišljenja kupaca i omogućiti im da čine osnovu za promjenu. Susret s ovim izazovom zahtijeva učinkovit alat za istraživanje zadovoljstva kupaca.
Poduzeća koja znaju što njihovi klijenti misle o njima je bolje opremljena za razvoj svog rada s korisničkim iskustvom (CX) i zadovoljstvom kupaca. Ali to nije sve. Sada je moguće kombinirati mišljenja korisnika s informacijama iz vaših poslovnih sustava, kao što su kretanje troškova za određeno poslovno područje, prodaja u određenoj trgovini ili kontakt s određenim zaposlenikom u centru za korisničku službu. Rad sa CX postaje strateško pitanje za cijelo poslovanje i kako bi postali tvrtka s fokusom na klijentu.
S Bisnode Voice of the Customer saznajte što vaši klijenti misle o vama - u stvarnom vremenu - i to jednostavno mogu povezati s vlastitim podacima o poduzeću. To omogućuje brzo djelovanje, povećanje napora prema boljem zadovoljstvu korisnika te povećanje profitabilnosti.

Razvijte svoje poduzeće i slušajte svoje klijente
Postanite profitabilno poduzeće s jasnim fokusom na kupce
-
Povećajte profitabilnost prikupljanjem i analizom očekivanja, preferencija i povratnih informacija vašeg kupca
-
Potaknite dodatnu prodaju putem jačanja odnosa s klijentima i povećanja lojalnosti
-
Identificirajte nove poslovne prilike kombiniranjem podataka o poduzeću i povratnim informacijama kupaca
-
Stvorite još bogatiji uvid u mišljenja klijenata putem brzih anketa koje pretvaraju nestrukturirane tekstualne podatke u uvide koji se mogu analizirati i na koje možete utjecati

Pobijedite konkurenciju s djelotvornim spoznajama
Razvijte odnose s kupcima i izgradite lojalnost
-
Ojačajte svoju konkurentnost slušajući i ispunjavajući želje kupaca
-
Istaknite se od konkurenata brzo djelujući na negativne i pozitivne povratne informacije
-
Razvijte svoj CX sustav kontinuiranim i redovitim provođenjem anketa klijenata

Ojačajte svoje unutarnje napore kako biste poboljšali iskustvo korisnika
Aktualizirajte napore s mjerljivim ciljevima za cijelu organizaciju
-
Unaprijedite prodajne procese postavljanjem mjerljivih ciljeva za svoje zaposlenike
-
Povećajte motivaciju svojih zaposlenicika brzo prenoseći povratne informacije nakon susreta s kupcima
-
Razvijte svoj CX sustav identificirajući trendove i promjene u povratoj informaciji kupaca