Traži

Voice of the Customer

Kontakt

Istraživanje zadovoljstva kupaca u stvarnom vremenu

Današnja poduzeća znaju točno koliko je važno usredotočiti na iskustvo kupca u izgradnji lojalnosti, povećanju profitabilnosti i povećanju poslovanja. Izazov je pronaći djelotvorne načine prikupljanja, sastavljanja i tumačenja mišljenja kupaca i omogućiti im da čine osnovu za promjenu. Susret s ovim izazovom zahtijeva učinkovit alat za istraživanje zadovoljstva kupaca.
Poduzeća koja znaju što njihovi klijenti misle o njima je bolje opremljena za razvoj svog rada s korisničkim iskustvom (CX) i zadovoljstvom kupaca. Ali to nije sve. Sada je moguće kombinirati mišljenja korisnika s informacijama iz vaših poslovnih sustava, kao što su kretanje troškova za određeno poslovno područje, prodaja u određenoj trgovini ili kontakt s određenim zaposlenikom u centru za korisničku službu. Rad sa CX postaje strateško pitanje za cijelo poslovanje i kako bi postali tvrtka s fokusom na klijentu.
S Bisnode Voice of the Customer saznajte što vaši klijenti misle o vama - u stvarnom vremenu - i to jednostavno mogu povezati s vlastitim podacima o poduzeću. To omogućuje brzo djelovanje, povećanje napora prema boljem zadovoljstvu korisnika te povećanje profitabilnosti.

Razvijte svoje poduzeće i slušajte svoje klijente

Razvijte svoje poduzeće i slušajte svoje klijente

Postanite profitabilno poduzeće s jasnim fokusom na kupce

  • Povećajte profitabilnost prikupljanjem i analizom očekivanja, preferencija i povratnih informacija vašeg kupca

  • Potaknite dodatnu prodaju putem jačanja odnosa s klijentima i povećanja lojalnosti

  • Identificirajte nove poslovne prilike kombiniranjem podataka o poduzeću i povratnim informacijama kupaca

  • Stvorite još bogatiji uvid u mišljenja klijenata putem brzih anketa koje pretvaraju nestrukturirane tekstualne podatke u uvide koji se mogu analizirati i na koje možete utjecati

Pobijedite konkurenciju s djelotvornim spoznajama

Pobijedite konkurenciju s djelotvornim spoznajama

Razvijte odnose s kupcima i izgradite lojalnost

  • Ojačajte svoju konkurentnost slušajući i ispunjavajući želje kupaca

  • Istaknite se od konkurenata brzo djelujući na negativne i pozitivne povratne informacije

  • Razvijte svoj CX sustav kontinuiranim i redovitim provođenjem anketa klijenata

Ojačajte svoje unutarnje napore kako biste poboljšali iskustvo korisnika

Ojačajte svoje unutarnje napore kako biste poboljšali iskustvo korisnika

Aktualizirajte napore s mjerljivim ciljevima za cijelu organizaciju

  • Unaprijedite prodajne procese postavljanjem mjerljivih ciljeva za svoje zaposlenike

  • Povećajte motivaciju svojih zaposlenicika brzo prenoseći povratne informacije nakon susreta s kupcima

  • Razvijte svoj CX sustav identificirajući trendove i promjene u povratoj informaciji kupaca

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Nazovite nas na

Get Started Module

Želite li da Vas kontaktiramo?