Kako biste povećali prihode od postojećih klijenata, od velike je važnosti shvatiti koji postotak njihovih ukupnih kupovina otpada na vašu kompaniju. Ovo je jasan pokazatelj potencijala koji postoji, a koji se može koristiti u razvitku učinkovitih poslovnih strategija. Bisnode dopunjuje vaše informacije podatcima s tržišta, koliko klijenti ukupno kupuju i kako su ove kupovine distribuirane putem različitih dobavljača kako bi vam pojasnili koliko bi potencijalno mogli potrošiti na vas. S ovim informacijama, možete dati prednost pravim inicijativama i ponudama i njegovati odnose s lojalnim klijentima. Ovo vam daje alate da ciljate prave klijente i postignete rast.
Bisnode analiza ciljnih skupina daje vam saznanje tko su vaši klijenti, s kojim ciljnim skupinama je vaša kompanija uspješna i koji je vaš tržišni udio u svakoj od ovih skupina. Ovi uvidi daju vam potencijal za nove poslove tako što vam pomažu da odredite gdje možete pronaći "blizance", tj. potencijalne kupce slične vašim postojećim kupcima. Dobivanjem stalnih ažuriranja kada dođe do promjena, možete osigurati da uvijek imate jasan pregled profila vaše ciljne skupine i da relevantno komunicirate s pravim potencijalnim kupcima.