Traži

Segmentacija i prepoznavanje mogućnosti

Razvijte strategije uz potpuno razumijevanje tržišta

koNTAKT
checkmark.svg

Kreirajte pametne strategije korištenjem prilagođenih analiza i ključnih brojki

checkmark.svg

Poboljšajte Vaš marketing uz personalizirane ponude

checkmark.svg

Razvijte poslovanje uz pomoć relevantnih modela za segmentaciju

Uvid za povećani potencijal na tržištu

Uvid za povećani potencijal na tržištu

Osnovni preduvjet za uspješno poslovanje je sposobnost da razumijete svoje klijente, njihova ponašanja i potrebe. U našem svijetu koji se brzo mijenja taj zadatak može biti teži nego ikad, ali sposobnost izgradnje strategija utemeljenih na vrijednosnom uvidu u Vaše tržište i klijente sada je od ključne važnosti za poslovanje bilo koje organizacije. Ako prepoznate gdje se nalazi potencijal, među i postojećim i mogućim klijentima, možete se fokusirati na klijente s najvećom kupovnom moći i potencijalom kroz relevantne kanale.

Bisnode Vam pomaže da analizirate klijente i mogućnosti tijekom životnog ciklusa klijenta. Uz povećano razumijevanje tržišta i Vaših postojećih klijenata, prepoznajemo relevantne segmente kako bismo Vam pomogli da kontaktirate nove klijente. To Vam omogućuje da potaknete rast i povećate profitabilnost.

Prepoznajte potencijal za proširenje prilika

Prepoznajte potencijal za proširenje prilika

Razvijte Vaš posao pod vlastitim uvjetima

  • Precizno definirajte ciljane publike uz pomoć alata za pametni odabir i iskusnih analitičara.
  • Pojednostavite svoje poslovanje putem relevantne segmentacije.
  • Povećajte vrijednost klijenata uz korisne modele segmentacije.
Usmjerite i pojačajte svoj marketing

Usmjerite i pojačajte svoj marketing

Povećajte točnost uz relevantne podatke

  • Djelotvorno razvijajte prave odnose s klijentima uz dubinske analize i pametne kombinacije Vaših i podataka koje nudi Bisnode.
  • Stvorite prilike za kontaktiranje potencijalnih klijenata definiranjem Vaših segmenata na pojedinačnoj razini.
  • Pojednostavite svoje resurse i marketing fokusiranjem na specifične skupine klijenata, poput onih s najvećom kupovnom moći i potencijalom za kupovinu.

Segmentacija se može temeljiti na bilo kakvim parametrima, kao što su potrebe, vrijednosti, stavovi, ponašanja ili demografski podaci. Ovisno o Vašem cilju, kako planirate koristiti segmentaciju i kako izgledaju Vaši podaci o klijentima, stvaramo modele koji su krojeni prema Vašim jedinstvenim potrebama i situacijama. Bisnode pruža prilagođene analize. To Vam omogućuje dublje razumijevanje Vaših klijenata utemeljeno na parametrima koji su relevantni Vama i osigurava da posjedujete alate za razvitak i implementiranje strategija.

Segmentacija Vam olakšava da prepoznate Vaše najbolje klijente, koji klijenti iskazuju potencijal, na kojima treba poraditi kako biste ih zadržali, a koji Vam ne donose profit. To Vam omogućuje alat za izgradnju Vaše baze klijenata i kreiranje prioriteta među Vašim klijentima. Također Vam pomaže da prepoznate stupnjeve i kriterije za njihovu klasifikaciju, kao što su skupine »zlatnih«, »srebrnih« i »brončanih« klijenata. To Vam omogućuje da poboljšate i pojednostavite Vaše aktivnosti prodaje i marketinga kontaktiranjem Vaših klijenata i mogućih klijenata uz relevantne ponude i aktivnosti.

Čak i ako posjedujete određeno znanje i razumijevanje Vaših klijenata, ponekad je potrebno znati više. Postavljanjem određenih pitanja putem dobro strukturirane ankete tržišta, možete donositi poslovne odluke koje se temelje na vrijednim informacijama iz odgovora sudionika. To Vam omogućuje da poboljšate kvalitetu ponude Vaše kompanije, smanjite troškove i povećate prodaju.

Bisnode prilagođava online i telefonske ankete kako bi Vam pružio odgovore na pitanja kao što su:

  • Što klijenti misle o proizvodu koji ste predstavili?
  • Jesu li klijenti zadovoljni uslugom?
  • Kako se stupanj zadovoljstva klijenata razvio tijekom vremena?
  • Koje proizvode klijenti žele vidjeti u Vašoj online trgovini?
  • Kako klijenti vide Vašu kompaniju u odnosu na konkurenciju?
  • Imaju li Vaši klijenti zahtjeve koji se tiču Vaših proizvoda?

Dobro izvršena anketa pruža Vam dobar temelj pri odlučivanju kako biste ispunili sve moguće potrebe klijenata u budućnosti.

Bisnodeova pojednostavljena poslovna analiza omogućuje Vam pristup jedinstvenom modelu koji Vam omogućuje da pratite i mjerite konkurentnost i rast kompanije, sektora, regije ili grada. Rast se mjeri kroz povećanje ukupne dodane vrijednosti, odnosno prodaja minus kupovina. Potom izračunavamo konkurentnost uspoređivanjem troškova osoblja i osnovnih troškova s ovom ukupnom dodanom vrijednošću. Naši iskusni analitičari pripremaju jasne i koncizne grafike koji mapiraju i prepoznaju trendove tijekom vremena za cjelokupna općinska, regionalna i nacionalna tržišta. Također možete vidjeti razvoj u odjelima Vaše kompanije, među konkurentima, klijentima i dobavljačima. To Vam omogućuje uvid za postavljanje ciljeva, razvitak strategije i poslovno planiranje kao i vrijedne informacije pri donošenju odluka.

Naše partnerstvo s kompanijom Dun & Bradstreet pomaže Vam da otkrijete poslovni potencijal u Vašem segmentu na globalnom tržištu, provodite ciljane marketinške kampanje i izgrađujete baze podataka o mogućnostima na nekom međunarodnom tržištu. Uz stalno ažurirane informacije iz najveće svjetske korporativne baze podataka, o 265 milijuna kompanija iz 30.000 izvora, imat ćete podatke potrebne da donesete utemeljene poslovne odluke. Sva poslovna tijela u bazi podataka posjeduju jedinstveni broj D&B D-U-N-S® koji omogućuje pristup strukturiranim podatcima i informacijama o povezanosti poslova u svijetu. To Vam pomaže da prepoznate prilike za prodaju potencijalnim klijentima koji su u istoj korporativnoj skupini kao i vaši postojeći klijenti i da usmjerite izvore prodaje ka onima s najvećim potencijalom.

SAZNAJTE VIŠE O GLOBALNOM RJEŠENJU D&B

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Nazovite nas na

Get Started Module

Želite li da Vas kontaktiramo?