Traži

Imajte uvid u korisničko iskustvo kupaca

Spriječite odlazak klijenata

Kontakt
check_fat_green.png

Izbjegnite odlazak klijenata prepoznavanjem povijesnih uzoraka

check_fat_green.png

Povećajte profitabilnost i zadržite više klijenata

check_fat_green.png

Povećajte životni vijek kupca i učvrstite njegovu lojalnost

Bolji i dugotrajniji odnosi s kupcima

Bolji i dugotrajniji odnosi s kupcima

U nekim sektorima gubitak klijenata, ili "odljev", iznosi čak 40 posto godišnje. To se posebice odnosi na sektore u kojima je konkurencija žestoka i gdje je lako mijenjati ​​dobavljače, kao što je to u telekomunikacijskom sektoru. Mnoga su poduzeća toliko zauzeta prepoznavanjem i privlačenjem novih kupaca da ne shvaćaju da je jednako važna poslovna strategija smanjivanje gubitka kupaca i povećavanje životnog vijeka svakog kupca.

Trošak privlačenja novog kupca može biti pet puta veći od troškova zadržavanja postojećeg kupca.  Kada izgubite kupca, važno je razumjeti koja vrsta kupaca odlučuje otići i zašto, kako bi se smanjio rizik da se to ponovi. Analiza odljeva kupaca može vam dati odgovore na ova pitanja, pružajući jasniji pregled rizika među vašim postojećim kupcima i kojim vrstama kupaca biste trebali dati prioritet u budućim planiranjima.

Strateškim radom s uvidima u to koji će kupci vjerojatno otići, a koji su najprofitabilniji tijekom vremena možete prilagoditi komunikaciju i ponudu za uspostavu dugoročnog odnosa s profilima kupaca koji imaju najveću životnu vrijednost kupca (customer lifetime value - CLV).

Povećajte profitabilnost smanjujući odlazak kupaca

Povećajte profitabilnost smanjujući odlazak kupaca

Utvrdite varijable koje utječu na odlazak

  • Predvidite rizik od gubitka kupaca identificirajući značajke skupina koje nestaju iz vaše baze.
  • Spriječite odlazak kupaca razumijevanjem događaja koji uzrokuju napuštanje.
  • Razvijte strategije za privlačenje profila kupaca koji imaju potencijal za dugotrajne odnose.
Pojednostavnite poslovanje s povećanom vrijednosti za životni vijek kupca

Pojednostavnite poslovanje s povećanom vrijednosti za životni vijek kupca

Povećajte sustav lojalnosti za dugoročnije odnose s kupcima

  • Stvarajte dugotrajne odnose s kupcima s odgovarajućom i prilagođenom komunikacijom.
  • Povećajte prihod češćom prodajom lojalnim kupcima.
  • Poboljšajte životni vijek kupca prilagođavanjem strukture vaše ponude za redovite kupce.

Tradicionalne analize odljeva kupaca nastoje pokazati razloge zbog kojih kupci odluče prekinuti odnos, ali rijetko pravodobno kako bi poduzeće moglo reagirati i spriječiti kupca da ga napusti. Pomoću prediktivne analize možete dobiti informacije na vrijeme kako biste prilagodili komunikaciju, korisničku službu i ponude kako biste zadovoljili potrebe vaših kupaca, čime se minimizira rizik da će oni prekinuti svoj odnos s vama. 

Što ste bolji u praćenju odljeva i njegovih razloga, to bolje možete pomoći novim kupcima da nastave s vašim proizvodima i uslugama i minimizirati razloge za odlazak od samog početka.

Bisnode ima strukturirane podatke koji su vam potrebni za integraciju s vašim vlastitim internim podatcima i mogućnost uključivanja nestrukturiranih podataka za identifikaciju varijabli koje utječu na odljev kupaca u vašem poslovanju.

Dopunske vanjske informacije uključuju podatke za privatne kupce i poduzeća. Bisnode osigurava kvalitetu tih podataka kako biste bili sigurni da se vaše odluke temelje na točnim informacijama. 

Bisnode prikuplja i obrađuje podatke od 1800-ih i provodi prediktivne analize od 1960-ih. U Bisnodeu, 300 analitičara rade na kontinuiranoj provjeri i osiguranju kvalitete podataka iz stotina različitih izvora. To znači da uvijek možete biti sigurni kako je potpora za odluku koju ste dobili pouzdana i točna.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Get Started Module