Traži

Povećajte lojalnost kupaca

Povećajte prodaju postojećim klijentima

Kontakt
check_fat_green.png

Povećajte svoj potencijal za dodatnu prodaju uz jasan pregled baze Vaših klijenata

check_fat_green.png

Povećajte konkurentnost prepoznavanjem Vašeg udjela u poslovanju klijenta

check_fat_green.png

Pojednostavite Vaše procese u poslovanju putem pametnih analiza

Brinite o svojim klijentima

Brinite o svojim klijentima

Dokazano je da pronalaženje novih klijenata košta više nego zadržavanje postojećih klijenata. Stoga je važno shvatiti tko su vaši najbolji klijenti danas kao i koji potencijal imaju kako bi trošili više i postali vaši najbolji klijenti sutra. Drugim riječima, gdje je potencijal da se dobije veći udio potrošnje klijenta.

Za mnoge kompanije, dobivanje jasne slike o potencijalu vaše baze klijenata predstavlja izazov. Znate koliko vaši klijenti kupuju od vas, ali da biste točno protumačili situaciju, trebate informacije na tržištu, koliko klijenti ukupno troše i koliko klijenti kupuju od drugih dobavljača.

Bisnode analiza vrijednosti potrošača omogućuje vam da identificirate svoje najlojalnije klijente i klijente koji imaju najveći neiskorišteni potencijal. 

Povećajte rast tako što ćete uspješno brinuti o svojim klijentima.

Povećajte rast tako što ćete uspješno brinuti o svojim klijentima.

Dajte prednost svojim prodajnim i marketinškim aktivnostima na učinkovitiji način

  • Otkrijte prodajne mogućnosti koje nisu pokrivene tako što ćete pratiti svoj udio u ukupnom kupovnom potencijalu klijenata.
  • Raspodijelite prave resurse tako što ćete kategorizirati klijente na temelju stvarne kupovine i kupovnog potencijala.
  • Pojednostavite proces kreiranja prognoza prihoda tako što ćete pratiti potencijal u vašoj bazi klijenata.

 

Dajte prednost klijentima s potencijalom

Dajte prednost klijentima s potencijalom

Izgradite lojalnost tako što ćete identificirati vaš udio u potrošnji klijenta

  • Njegujte odnose i prilagodite svoju razinu usluga za lojalne klijente gdje imate veliki udio u ukupnim troškovima klijenta.
  • Identificirajte klijente s velikim potencijalom za razvitak kako biste shvatili njihove potrebe.
  • Prilagodite kampanje tako što ćete razlučiti stvarne kupovine klijenata od vašeg udjela u njihovim ukupnim kupovinama.

 

Razvijte strategiju rasta s analizom koju pokreću podatci

Razvijte strategiju rasta s analizom koju pokreću podatci

Povežite vlastite informacije o klijentima s kvalitetnim podatcima

  • Povećajte svoj udio strateških poslovnih dogovora s relevantnom potporom utemeljenom na preciznim kvalitetnim podatcima iz Bisnodea.
  • Koristite prilagođene modele za analizu korištenjem kombinacije internih i eksternih podataka.
  • Kreirajte učinkovite strategije utemeljene na vlastitim analizama ili uz potporu Bisnode analitičkih stručnjaka.

 

S našom potporom u donošenju odluka, možete biti sigurni da donosite ispravne odluke. Kombinirajte vlastite informacije o klijentima s Bisnode visokokvalitetnim podacima da napravite učinkovite modele za analizu utemeljene na vašim poslovnim izazovima.

Analiza udjela u ukupnim troškovima klijenta uvijek je jedinstvena i utemeljena na tržišnim uvjetima vaše kompanije i potencijalu u vašem portfelju klijenata. Kombiniranje vlastitih podataka o klijentima i njihovim transakcijama s visokokvalitetnim eksternim podacima ključ je uspješnog poslovnog razvitka. 

Bisnode trenutačno provodi analize za klijente diljem Europe i imamo veliko iskustvo u razvitku modela za analizu utemeljenih na specifičnim poslovnim izazovima. Mi prikupljamo i obrađujemo podatke od 1800. god. a prediktivne analize od 1960. god. Bisnode zapošljava 300 analitičara koji stalno ažuriraju i kontroliraju podatke iz stotina različitih izvora. Ovo osigurava da potpora procesu donošenja odluka koju dobivate uvijek bude pouzdana i točna.

Naši analitičari mogu vam pomoći da identificirate potrebne podatke i da ih tumačite na ispravan način kako bi osigurali da dobijete odgovore koje trebate na vaša specifična pitanja.

Vaša baza klijenata stalno se mijenja kako novi klijenti dolaze a drugi odlaze. Kontakt detalji klijenata također se mijenjaju s vremena na vrijeme, kao i njihove potrebe. Sve ovo znači da podatke u vašim sustavima treba konstantno ažurirati kako bi se izbjegle netočnosti koje bi mogle dovesti do pogrešnih odluka.

Možete odabrati da se pretplatite na redovita ažuriranja, da vam se šalju spisi ili da se vaši sustavi povežu s našim radi integriranog ažuriranja, primjerice, vaši CRM alati ili ERP sustavi.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Get Started Module