Traži

Upotrijebite prediktivnu analitiku da biste identificirali priliku za rast

Povećajte prihod pomoću marketinga i prodaje na bazi okidača

Kontakt
check_fat_green.png

Pojednostavnite glavni proces uz marketing na bazi okidača

check_fat_green.png

Poboljšajte stope konverzije tako što ćete kontaktirati klijente u pravo vrijeme

check_fat_green.png

Povećajte profitabilnost kroz uvid u sljedeću kupovinu kupca

Predvidite sljedeću kupovinu vašeg kupca

Predvidite sljedeću kupovinu vašeg kupca

Sva poduzeća znaju da njihova ponuda mora biti usmjerena na jednu ili više dobro definiranih skupina. Problem je u tome što tradicionalne varijable ciljne skupine više nisu dovoljno točne. Dob, spol, adresa i prihod ne govore dovoljno o potrebama i sklonostima pojedinca. Isto vrijedi i za poduzeća: sektor, broj zaposlenika i prošlogodišnji rezultati ne daju adekvatne informacije o tome koje su potrebe poduzeća upravo sada.

Izazov je osigurati vašem odjelu prodaje kvalitetne kontakte. Zauzvrat, prodajni predstavnici suočavaju se sa zastrašujućom zadaćom identificiranja potencijala u svakom kontaktu, dok istodobno paze na postojeće kupce kako bi oni kupili više. Prediktivna analitika događaja (okidača) koji prethode kupovini od vašeg poduzeća omogućuje vam da znate koja će ciljna skupina kupiti i kada će ga kupiti. To vam omogućuje da predstavite relevantne ponude u pravo vrijeme - prije svojih konkurenata.

Naše prediktivne analize ne temelje se samo na povijesnim podacima kupaca. Mi prikupljamo podatke iz mnogo različitih izvora prema varijablama koje su najvažnije za vaše poduzeće. Kada jednom identificiramo značajne okidače za vaše poslovanje, moguće je predvidjeti vjerojatnost da će kupci kupiti određeni proizvod ili uslugu u određenom razdoblju.

Prediktivna analitika pomaže vam u razvitku poslovnih strategija i taktičkih i operativnih procesa za pametnije poslovanje.

Maksimizirajte točnost u vašem istraživanju

Maksimizirajte točnost u vašem istraživanju

Prediktivna analiza predviđa sljedeću kupovinu vašeg kupca

  • Saznajte kada kupac ima potrebu za vašim proizvodima i uslugama.
  • Razvijte svoje kampanje segmentiranjem kupaca na bazi specifičnih događaja (okidača).
  • Optimizirajte razvitak poslovanja izračunavanjem vjerojatnosti da će kupac kupiti.

 

Povećajte stope konverzije s efektivnim procesima kontakata

Povećajte stope konverzije s efektivnim procesima kontakata

Marketing na bazi okidača omogućuje automatizaciju

  • Povećajte ROI (return of investment - povrat ulaganja) vašeg marketinškog odjela s relevantnijom komunikacijom s kupcima.
  • Napravite relevantne i profitabilne marketinške kampanje s boljim razumijevanjem potreba primatelja.
  • Povećajte stabilnost u vašim prodajnim i marketinškim aktivnostima pomoću automatiziranog marketinga. 
Potaknite prodaju u pravom trenutku

Potaknite prodaju u pravom trenutku

Prepoznajte potrebe kupaca kroz okidače

  • Poboljšajte prodajne procese razumijevanjem događaja koji dovode do potreba za kupovinom.
  • Povećajte vjerojatnost prodaje putem personaliziranja ponude za klijenta.
  • Izradite relevantne kampanje prilagođene kupčevom okviru kupovine.

 

Podaci se mogu analizirati iz bilo kojih razloga, a nije neuobičajeno da organizacije imaju različite razine zrelosti u načinu na koji postupaju s podacima. Prediktivna analitika predstavlja treći od četiri koraka u modelu zrelosti analitike. U prvom koraku, pod nazivom reaktivna ili deskriptivna analitika, fokus je na razumijevanju onoga što se dogodilo. Sljedeći korak, proaktivna ili dijagnostička analitika, traži odgovore zašto se nešto dogodilo. Nakon toga, spremni ste za prediktivnu analitiku - predviđanje što će se sljedeće dogoditi. U posljednjem koraku, preskriptivnoj analitici, moći ćete (barem teorijski) koristiti ove analitike kako biste odredili koje odluke trebate donijeti kako biste postigli željene rezultate.

Pomoću prediktivne analitike, Bisnode može prepoznati odnos između vaših postojećih kupaca i kategorija proizvoda i usluga te predvidjeti vjerojatnost da netko tko je kupio ponudu A kupi ponudu B ili C. Također vam možemo pomoći da izdvojite svoje najprofitabilnije kupce, a zatim da identificirate slične skupine za cilj i odredite vjerojatnost kupovine u određenom vremenskom okviru.

Također, možemo analizirati događaje koji pokreću potrebu za vašim proizvodima i uslugama, te odrediti kojim redoslijedom i u kojim će vremenskim razmacima proizvodi biti kupljeni. Prediktivna analitika pomaže vam razviti strategije i taktičke i operativne procese kako biste iskoristili svoje prilike na tržištu.

Podaci o događajima koji prethode kupovini vaših proizvoda ili potrebi za vašim uslugama, mogu vam olakšati komunikacijske napore i automatizirati vaše marketinške aktivnosti. Bisnode vam može pomoći prepoznati kako započinje putovanje vašeg kupca i u kojoj točki i u kojim kanalima postižete najveće rezultate u komunikaciji s kupcima.

Okidač za privatnog kupca može biti kupovina nove kuće ili rođenje djeteta. Primjeri okidača među poduzećima uključuju uvođenje inozemnog kapitala, otvaranje nove podružnice ili dobivanje novog izvršnog direktora.

Također, možemo upotrijebiti prediktivnu analitiku kako bismo identificirali koji će vaši kupci vjerojatno izvršiti kupovinu tijekom određenog razdoblja. Na temelju tih informacija možete komunicirati s njima u trenutku kada se njihova potreba pojavi.

Saznajte više o marketingu na bazi okidača

Sposobnost kombiniranja internih, vlasničkih podataka o kupcima i transakcijama s pouzdanim i kvalitetnim vanjskim podacima ključ je uspješnog poslovnog razvitka. Bisnode provodi kontinuirane analize za klijente diljem Europe i ima veliko iskustvo u razvitku modela analize utemeljenih na specifičnim poslovnim izazovima.

Bisnode prikuplja i obrađuje podatke od 1800-ih i provodi prediktivne analize od 1960-ih. U Bisnodeu, 300 analitičara rade na kontinuiranoj provjeri i osiguranju kvalitete podataka iz stotina različitih izvora. To znači da uvijek možete biti sigurni da je potpora koju ste dobili pouzdana i točna.

Vaša se baza kupaca stalno mijenja. Novi kupci dolaze, a drugi ostaju, što znači da se profili vaših kupaca mogu mijenjati iz dana u dan. Važno je da se odluke koje donosite uvijek temelje na točnim i ažuriranim informacijama.

Možete odabrati da se pretplatite na redovita ažuriranja i da vam se datoteke šalju ili povezati svoje sustave s našim za integrirana ažuriranja, primjerice, vaših CRM alata ili ERP sustava.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Get Started Module