Članci

4 načina predviđanja sljedeće kupovine vašeg klijenta

26 tra 2017

Želite biti sposobni predvidjeti buduće potrebe vaših klijenata? Pomoću smart data i analize predviđanja, možete saznati koji će pojedinci u danom razdoblju vjerojatno kupiti automobil, uzeti osobni kredit ili postati roditelji. Ukratko: možete prepoznati pojedince koji idu prema sljedećoj fazi svoga života, a istodobno im se stvaraju nove potrebe, interesi i kupovni običaji.

Predviđanje ponašanja i kupovnih navika različitih potrošačkih skupina bilo je za raniju generaciju puno jednostavnije. Ljudi su počeli stvarati svoje obitelji u približno jednakoj starosti, isto tako je njihova adresa ostajala ista. Danas se stvari mijenjaju. Ljudi imaju mogućnost svakodnevnih velikih promjena, rade velike promjene koje ljudi prije nisu mogli. Danas 25-godišnjak ima više zajedničkog sa 50-godišnjom osobom nego s nekim svojih godina.

Na današnjem tržištu bitno je svoju poruku prilagoditi sve izbirljivijim potrošačkim skupinama. S kvalitetnom analizom javnih izvora podataka, zajedno s podacima iz anketa, možete svoje klijente detaljno upoznati.

 

«Ako je analiza dobro napravljena, može vam dati odgovore o ponašanju pojedinca, njegovim vrijednostima i o fazi života u kojoj se trenutačno nalazi. To nam pruža bitne informacije o njihovim korisničkim potrebama.»

Sara von Schoultz, senior analitičarka u Bisnodeu

 

Navodimo 3 stvari koje vam mogu dati nagovještaj o sljedećoj kupovini klijenta

Kupovna moć potrošača

Prihodi pojedinca često ne govore puno o njegovoj kupovnoj moći. Osoba s godišnjom plaćom 36.000$, koja je upravo kupila kuću, nakon plaćanja računa vjerojatno u novčaniku ima manje novca nego osoba s jednakom visinom plaće, koja u istoj kući živi već 10 godina. Korištenjem podataka možete predvidjeti je li kupovna moć cjelokupnog kućanstva visoka ili niska.

Životna faza potrošača

U kojoj se fazi života nalazi vaš klijent? Danas 55-godišnjak može biti novopečeni otac ili djed. Trenutačna faza u njegovom životu određuje okvir njegovih interesa, a vama (ako taj okvir prepoznate) omogućuje da dobijete klijentovu pozornost.

Sljedeća kupovina potrošača

Povezivanje velike količine podataka s povijesnim kupovnim običajima omogućuje vam da izračunate vrijednost o budućoj kupovini pojedinačnog klijenta. Danas je moguće tvrditi da postoji, primjerice, 70% vjerojatnost da će se Erik u roku jedne godine preseliti u novu kuću, zbog čega će mu trebati hipoteka i novac za osiguranje nekretnine.

Pretplatite se na naš newsletter

Newsletter je namijenjen svima koji su zainteresirani za članke, analize i predviđanje trendova