Traži
Članci

Stvorite potražnju i sklapajte velike poslove s ABM-om

04 svi 2017

Teško vam je ostaviti dobar dojam na klijenta kojeg niste nikada upoznali? S ABM (account-based marketing) marketinškim rješenjima, možete na internetu već u početku procesa kupovine zainteresirati vašeg klijenta i tako preskočiti prepreke u zapletenoj B2B prodaji.

Koliko svih vaših potencijalnih poslova započne na internetu? Kod B2B poslova se više od 80% svih kupovnih procesa dogodi putem interneta i više je od 70% kupovnih odluka usvojeno još prije nego se klijent i prodavač prvi put sretnu. U kompleksnoj B2B prodaji nužno je već u najranijoj fazi kupovnog procesa identificirati klijentove potrebe i moguća rješenja te istodobno biti uključen u njihovo oblikovanje.

S ABM-om vašu robnu marku ili rješenja lakše je vidjeti u pravom svjetlu. U proces kupovine uključujete se dovoljno rano, što vam omogućuje da klijenta vodite  nudeći mu znanje u vidu članaka, videosadržaja itd.

ABM vam pomaže preskočiti veće prepreke i omogućuje:

  • pristupanje utjecajnim osobama (influencerima) i onima koji donose odluke (decision-makers),
  • u ranoj fazi utjecati na organizaciju i postaviti okvir istraživanja,
  • da budete relevantni,
  • smanjiti rizik povezanosti s pogrešnim rješenjima.